Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@00:16:54 GMT

بهترین راهنمای خرید نایلون وکیوم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۲۴۶

بهترین راهنمای خرید نایلون وکیوم

نایلون وکیوم از جمله پرمصرف‌ترین نایلون‌ها در صنایع گوناگون است که با توجه به‌ویژگی‌های خاصی که دارد در صنایعی مانند غذایی و تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این نایلون‌ها که با نام نایلون شیرنگ پلی ایتلن نیز شناخته می‌شوند به‌عنوان بسته بندی در فروشگاه‌های مختلف بکار گرفته خواهد شد. از طرفی نایلون کوچک شونده حرارتی نیز وجود دارد که نوع دیگریاز نایلون وکیوم است که در موارد مختلف استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ما در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های این گونه از نایلون‌ها بپردازیم و کاربردهای آن را بازگو کنیم.

بررسی چاپ بر روی نایلون نوع وکیوم

از جمله کاربردهایی که نایلون وکیم دارد، چاپ آسان و بدون دغدغه‌ی تبلیغات روی آن است. در واقع با توجه به این‌که نوع چاپ در نظر گرفته شده روی این نایلون به‌گونه‌ای است که محصول بسته‌بندی شده قابل مشاهده است، لذا طرفدار بسیاری دارد و اکثر صنایع و شرکت‌ها از آن برای افزایش مشتری استفاده می‌کنند. البته باید کیفیت چاپ روی این نایلون نیز مورد توجه قرار بگیرد؛ چرا که در صورت استفاده از روش‌هایی که به چاپ بی‌کیفیت تبلیغ منجر شود، چیزی جز بی‌ارزش شدن محصول تولیدی بدست نخواهد آمد. ضمناً توجه داشته باشید که بسته‌بندی با نایلون وکیوم با استفاده از حرارت انجام می‌شود که سبب جمع شدن پلاستیک شیرنگ خواهد شد؛ بنابراین چاپ در نظر گرفته شده باید به‌گونه‌ای باشد که موجب بهم‌ریختگی حروف تبلیغات نشود. لذا استفاده از مراکز معتبر در این زمینه باید در اولویت متقاضیان نایلون بسته بندی وکیوم قرار داشته باشد.

مزایای استفاده از نایلون نوع وکیوم

به طورکلی به‌کارگیری از نایلون نوع وکیوم دارای یکسری مزایا است که در ادامه سعی خواهیم کرد تا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم:
• طبق تجربه و بر اساس آمارها، استفاده از نایلون وکیوم حداقل تا 50 درصد ماندگاری محصولات را افزایش می‌دهد؛ ضمن این‌که در بسیاری از موارد نیاز به فریزر برای نگهداری موادغذایی کاهش پیدا می‌کند؛ چرا که کیفیت بسته بندی وکیوم به گونه‌ای است که مانع از ورود هوا به داخل بسته‌بندی می‌شود.
• از بین نرفتن محصولات از دیگر مزایایی است که این نوع نایلون به ارمغان می‌آورد. در واقع شرکت‌ها یا فروشگاه‌ها برای این‌که محصولات‌شان برای مدت بیشتری ماندگار باشند، از این نوع بسته‌بندی بهره‌مند می‌شوند.
• نایلون وکیوم به حفظ طعم موادغذایی نیز کمک می‌کند. همچنین به‌خوبی می‌تواند محصولات را در برابر ورود رطوبت، گرد وغبار و یا حتی حشرات حفظ کند. به طورکلی استفاده از این نایلون کاملاً مقرون به صرفه بوده و اکثر صنایع می‌توانند از آن استفاده کنند.
قیمت ایده‌آل این نایلون از دیگر مزیت‌های استفاده از آن است. در واقع در کنار انواع بسته‌بندی‌هایی که وجود دارد، وکیوم به‌صرفه‌ترین آن‌هاست و همه‌ی صنایع نیز می‌توانند بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد نایلون وکیوم

همان‌طور که گفتیم، از این نایلون در موارد مختلفی استفاده می‌شود که از جمله می‌توان به بسته‌بندی کاشی و سرامیک، لوازم یدکی خودرو، بسته‌بندی سالاد، نوشابه و غیره و از همه به‌کارگیری در صنعت لوازم خانگی و مواردی از این دست اشاره کرد؛ اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این نایلون دارد، این است که دست افراد را برای استفاده برای هر موقعیتی باز گذاشته که در ادامه به مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های این نایلون اشاره می‌کنیم:

• به طورکلی تعداد لایه‌های در نظر گرفته شده برای این نایلون، یک یا چند لایه است که طبیعتاً هرچه این تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مقاومت و ضخامت بسته‌بندی را افزایش می‌دهد؛ به‌طوری که به‌راحتی می‌توان ازآن در موارد مهم‌تر استفاده کرد.
• انواع نایلون وکیوم دارای جنس‌های مختلفی هستند که از جمله می‌توان به pp، po و pvc و غیره اشاره کرد. پر واضح است که هرکدام از این جنس نایلون‌ها در صنایع مختلف قابل استفاده کنند.
• کیفیت کلی این نوع نایلون که می‌تواند به‌عنوان یک بسته‌بندی ایده‌آل مورد استفاده قرار بگیرد نیز، از ویژگی‌های نایلون نوع وکیوم است. ضمناً توجه داشته باشید که در نظر گرفته شدن این نایلون در ابعاد مختلف نیز کار را برای استفاده از آن راحت‌تر کرده است.

بررسی قیمت نایلون وکیوم

همان‌طور که در خلال این مقاله عنوان کردیم، قیمت به‌صرفه این نایلون بسته‌بندی، صنایع مختلف را بر آن داشته است تا با کم‌ترین دغدغه از آن بهره ببرند. با این حال اگر بخواهیم به بررسی عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت نایلون شیرنگ پلی اتیلن وکیوم بپردازیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:
•در نظر گرفتن میزان شفافیت این نایلون دارای اهمیت است.
•اندازه و به طورکلی طول و عرض نایلون، فوق‌العاده موثر خواهد بود.
•کیفیت تولیدی نایلون و استفاده از دستگاه‌های بروز نیز تأثیر مستقیم بر قیمت این نایلون خواهند گذاشت.

این در شرایطی است که اگر برای خرید نایلون وکیوم از شرکت‌های معتبر استفاده شود، به‌طور حتم با قیمت‌های معقول‌تری می‌توان به تهیه این نوع از محصولات بسته‌بندی اقدام کرد.

خرید نایلون وکیوم از شرکت پارس پلاستیک آناهیتا

 

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به نایلون وکیوم دارید، کافی است که از مراکز معتبر استفاده کنید که پیشنهاد ما برای این منظور به‌کارگیری از مجموعه پارس پلاستیک اناهیتا است. به‌طورکلی این شرکت به تولید انواع فیلم‌های پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی مشغول است تا در این صورت بتواند نیازهای بسیاری از صنایع را تأمین کند. از مزیت‌های استفاده از شرکت پارس پلاستیک آناهیتا می‌توان به قیمت منصفانه و کیفیت فوق العاده نایلون بسته بندی وکیوم اشاره کرد که در حال حاضر رضایت اکثریت مشتریان نیز به ویترین افتخارات این شرکت افزوده شده است. حال برای این‌که بتوانید از کلیه خدمات این شرکت بهره‌مند شوید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران یا مشاوران این شرکت در تماس باشید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نایلون ها بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل