Web Analytics Made Easy - Statcounter

«المپیک نسل‌ها» با حضور یک‌صد هزار پدر بزرگ، مادر بزرگ و نوه‌هایشان شهریورماه با مشارکت شهرها و استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی، مراسم رونمایی از اولین دوره «المپیک نسل‌ها» با حضور افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، حامد عباسی رئیس انجمن ورزش سالمندان و تعدادی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به همراه نوه‌هایشان صبح امروز شنبه در سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین ملایی در این مراسم گفت: تغییر سبک زندگی مانع از آن شده که کودکان و نوه‌ها کمتر از نعمت همراهی و حضور پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بهره‌مند شوند. ما به دنبال این هستیم که عاطفه‌ورزی را در بین نسل‌های دیروز و امروز به وجود بیاوریم تا خانواده‌ها استحکام عاطفی بیشتری داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: یکی از بهترین رویدادهای ورزشی که می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند، برگزاری «المپیک نسل‌ها» است که اولین دوره آن با همت انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار خواهد شد و امیدوارم همه نهادها از جمله شهرداری‌ها به برگزاری این رویداد کمک شایانی داشته باشند تا حال مردم ایران روز به روز بهتر شود.

رئیس انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز با بیان این که این المپیک برای پدربزرگ ها و مادربزرگ های بالای 60 سال و نوه های کمتر از 10 سال برگزار خواهد شد، گفت: ثبت نام برای حضور در این المپیک از ابتدای مردادماه در سایت Events.isfaf.ir آغاز خواهد شد و شهریورماه سال جاری نیز در یک‌صد شهرستان منتخب آغاز خواهد شد که از در هر شهرستان هزار نفر مشارکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این المپیک در هفت بازی که هر دو نسل توانایی انجام آن را داشته باشند برگزار خواهد شد که یک‌صد هزار نفر آن شامل 25 هزار پدربزرگ، 25 هزار مادربزرگ، 25 هزار نوه دختر و 25 هزار نفر پسر خواهد بود. امتیازات در نظر گرفته شده برای هر بازی مشخص است و در پایان تیم منتخب به مسابقه استانی و سپس کشوری راه خواهند یافت که در مرحله نهایی که آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد 32 تیم چهار نفره از استان ها حضور خواهند داشت و در یکی از سالن‌های ورزش شهرداری تهران به مسابقه خواهند پرداخت.

رئیس انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد: تکنولوژی نسل‌ها را از هم دور کرده و هدف ما این است که بتوانیم با برگزاری این رویداد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با نوه‌ها را به هم نزدیک کنیم. از آنجایی که این دو نسل زمان بیشتری را کنارم هستند و افراد میانسل شامل پدرها و مادرها درگیر مسائل و مشکلات زندگی هستند، تلاش کردیم حرکاتی را برای این المپیک در نظر بگیریم که مناسب هر دو سن باشد.

در این مراسم، ایمان متقیان‌نژاد، سرپرست نایب رئیسی، علیرضا مهدوی سرپرست سازمان ورزش و تفریحات و رفیعی رئیس انجمن بازی‌های کودکان فدراسیون ورزش‌های همگانی به همراه مسئولان انجمن ورزش سالمندان حضور داشتند.

ملایی: با وجود تاکیدات رهبری، ورزش همگانی اولویت نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش فدراسیون ورزش های همگانی مادربزرگ ها برگزار خواهد شد المپیک نسل ها رئیس انجمن نوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم