Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است و سارقان آن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، صیدال فعال روز شنبه اظهار کرد: در ساعات نخستین بامداد امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجدسلیمان به اهواز یا مسیرهای دیگری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری منتشر شد که در بررسی‌ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصل  موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد ۱۴۰۱، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت‌های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد. 

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور ادامه داد چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در  راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می شود.

فعال یادآور شد: البته شهروندان فهیم ایران اسلامی، با درک بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را دارند و همواره  دوشادوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی، در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان و در تلاش برای حفظ نظم و آرامش در جامعه هستند و با هرگونه ناامنی و سلب آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۸ هزار و۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و۶۲۷ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۹۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و۶۰۸ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد داشته‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۱۶۳ نفر برشمرد و اظهار داشت: در مدت یاد شده ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی از افزایش ۱۰۳ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماه گذشته این رقم ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماه گذشته افزایش ۹۵ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۹ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته به تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 749816

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران