Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان، حمید سیلاوی بیان کرد: پیش بینی امکانات  و همچنین افزایش پهنای باند و استقرار سایت سیار تلفن همراه برای خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی در این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه با نصب این تعداد سایت، زایران اربعین مشکلی در خصوص ارتباط نخواهند داشت،خواستار توسعه بیشتر شبکه تلفن همراه، تقویت پهنای باند شبکه های اینترنتی پر سرعت در بخش ها و روستاهای  این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی ادامه داد:امید است همچون سال های گذشته برای تامین شبکه ارتباطی با کیفیت و مطلوب برای زوار اربعین حسینی همه تدابیر و تمهیدات لازم توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دیده شود.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز و در حوزه استحفاظی شهرستان دشت‌آزادگان، و پایانه مرزی شلمچه در۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر ۲ مرز رسمی و بین‌المللی برای تردد زایران اربعین حسینی هستند.

حرکت تدریجی زایران اربعین حسینی از اوایل ماه صفر شروع و چند روز مانده به اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) به اوج می‌رسد.

برچسب‌ها خرمشهر دشت آزادگان ارتباطات پیاده روی اربعین پایانه مرزی چذابه اهواز اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر دشت آزادگان ارتباطات خرمشهر دشت آزادگان ارتباطات پیاده روی اربعین پایانه مرزی چذابه اهواز اربعین زایران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند