Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: در بازی مقابل قند کاترین آمل از بازیکنان جدید و ترکیبی از بازیکنان فصل قبل رونمایی کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا گفت: روز گذشته بازی بسیار سختی مقابل قندکاترین آمل داشتیم و به بازیکنانم افتخار می کنم که توانستند نکات کادرفنی را به خوبی در زمین بازی پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفکر کادر فنی و اجرای آن در زمین بازی توسط بازیکنان در دیدار سختی که مقابل نماینده آمل داشتیم منجر به این شد که یک پی روزی ارزشمند به دست آوردیم.

خوراکچی تصریح کرد: نه تنها بازی نخست بلکه همه بازی ها در لیگ برتر برای تیم ها سخت و دشوار است و بازیکنان قند کاترین آمل از انگیزه های بالایی برخوردار بودند و کار را برای  ما سخت کردند، ولی خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند اصریح کرد: منصفانه نیست از داوری انتقاد کنیم، داور در جریان بازی قضاوت خوبی داشت و بین دو نیمه که با یک گل از حریف عقب بودیم به بازیکنانم گوشزد کردم که داور قضاوت خوبی دارد و با اعتراض های بی مورد تمرکز داور را به هم نزنید.

وی افزود: بازیکنانم در این دیدار نظم خوبی داشتنند و با یکدستی و همدلی در ده دقیقه پایانی بازی نشان دادند که می توانند از این دیدار سربلند خارج شوند.

تیم فوتسال کراپ الوند عصر دیروز در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور میزبان قندکاترین آمل بود که در پایان با نتیجه 3 بر 1 میهمان شمالی خود را با شکست بدرقه کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت فوتبال قزوین کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است