Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان زرند و همزمان ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد استانی کرونا، صبح امروز ۲۵ تیرماه به ریاست سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری و با حضور رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب، علی حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان به قرمز ضمن تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی همشهریان، نظارت کامل ادارات و سازمان‌ها بر زیرمجموعه‌های خود را خواستار شد.

او با اعلام اینکه وضعیت رنگ بندی، واکسیناسیون و همچنین مدیریت هوشمند مبنای اعمال محدودیت‌های کرونایی است، می‌گوید: کارکنان تمامی دستگاه‌های شهرستان ملزم به تکمیل واکسیناسیون جهت حضور در محل کار خود هستند و پایگاه سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان برای ادارات با تعداد بالای کارمندان با درخواست مسئول ادارات جهت واکسیناسیون کارمندان حضور خواهد یافت.

حسینی نژاد با تاکید بر نظارت مداوم بر اصناف و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی افزود: دریافت کد QR از سامانه «ایران من» برای تمامی اصناف الزامی بوده ضمن آنکه برگزاری مراسم و جشن‌های مذهبی پیش رو، حداکثر در مدت زمان ۹۰ دقیقه و با ۳۰ درصد ظرفیت مکان در فضای بسته و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مجوز برگزاری خواهند داشت و اجرای کنسرت‌ها در شهرستان نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط کرونایی، کنسل خواهد بود.

محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با اشاره به اینکه سویه جدید کرونا در حال گسترش است، گفت: تکمیل روند واکسیناسیون و تزریق دز چهارم ضرورت یافته است.

او ضمن اشاره به نتایج آخرین تحقیقات مبنی بر اینکه واکسن‌های پاستوکووک و پاستوکووک پلاس در کودکان بین ۲ تا ۵ سال ایمنی بالای ۹۰ درصد را به همراه دارد با بیان اینکه کودکان با توجه به عدم ایمنی بیشتر در معرض سویه جدید قرار دارند از والدین خواست تا با تکمیل روند واکسیناسیون در خود و تزریق واکسن کودکان ایمنی کودکان خود در برابر این بیماری را افزایش دهند.

مقام عالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با بیان اینکه واکسن اسپایکوژن بر مبنای قسمتی از پروتئین ویروس کرونا جهت تزریق واکسن بزرگسالان مورد تایید می‌باشد گفت: در صورتیکه یک نفر از اعضای خانواده دارای علائم مشکوک مبنی بر تب، بدن درد، سوزش گلو و بی حالی می‌باشند، واکسیناسیون خود را تا یک ماه به تعویق بیاندازند.

 محمدی با اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام و ارادت ویژه مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) ابراز امیدواری کرد تا با تزریق دوز چهارم به عنوان دوز یادآور، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم مشکلی نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری زرند کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد