Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری گفت: در این راستا فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا ستاد‌های شهرستان‌ها و شهرداری‌ها فعالیت خود را در خصوص تبلیغات محیطی یا هشدار‌های محیطی به ویژه در خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان‌ها و استان آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا در ادارات، فضای مجازی و صدا و سیما، حرم مطهر رضوی تبلیغات محیطی، هشدار‌های عمومی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز شروع شود تا این تبلیغات محیطی و رسانه‌ای به‌عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال از وضعیت زرد و ورود وضعیت نارنجی اثربخش واقع شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در خصوص دستورالعمل حرم مطهر رضوی با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و با توجه به شیوع مو جدید کرونا، در خصوص دستورالعمل‌های لازم برای برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های مذهبی و ملاحظاتی که باید انجام شود اگر نیاز به بازنگری است این بازنگری با نظر مسولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیز با مشورت هیات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام شود و دستورالعمل‌های لازم تعیین، ابلاغ و اعمال شود و جلسات توجیهی و آموزشی نیز در این خصوص برگزار شود.

او گفت: با توجه به اهمیت ویژه واکسیناسیون در پیشگیری از شیوع کرونا، پایگاه‌های انجام واکسیناسیون کرونا اعلام شود

نظری گفت: در جلسات قبل بنا بر این شد که با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم محدودیت کرونایی اعمال نمی‌کنیم، اما با توجه به شروع موج جدید کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد کرونایی لازم است که حساسیت را اعمال می‌کنیم و لذا بنابراین است که در تالارها، رستوران‌ها، مجالس و محافل، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال و بر انجام آن نظارت شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین با مشورت مسولان واحد‌های صنفی معین شود که این صنوف با ظرفیت یک سوم یا یک پنجم خدمات ارائه شود تا با رعایت این موارد از ورود به وضعیت نارنجی جلوگیری شود و مجبور به اعمال محدودیت‌ها نشویم که در این زمینه مسولان واحد‌های صنفی و اتحادیه‌ها نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشند و دستورالعمل‌های لازم را تعیین، ابلاغ و اعمال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی پروتکل بهداشتی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند