Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از یک طرف اعلام کردیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی را برمی‌داریم و بعد از آن نهاده‌های دامی به وفور در دسترس قرار می‌گیرد اما متاسفانه امروز هم ارز حمایتی برداشته شد و هم تحویل نهاده‌های دامی با مشکلاتی مواجه شده است؛ نمایندگان مجلس باید در این زمینه تدبیری اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جلسه روز یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وضعیت دامداران و مرغداران و همچنین وضعیت نهاده‌های دامی در کشور اظهار کرد: موضوع کوتاژ صوری در وزارت جهاد کشاورزی و همچنین اعتراضات اخیر مرغداران و دامداران وضعیت مناسبی نیست.

وی گفت: از یک طرف اعلام کردیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی را برمی‌داریم و بعد از آن نهاده‌های دامی به وفور در دسترس قرار می‌گیرد اما متاسفانه امروز هم ارز حمایتی برداشته شد و هم تحویل نهاده‌های دامی با مشکلاتی مواجه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای موضوع نهاده‌های دامی و کشاورزی تدبیری اتخاذ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نهاده های دامی مجلس شورای اسلامی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد