Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:07:24 GMT

خرید آینه مانیتوردار ماشین

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۵۱۰

خرید آینه مانیتوردار ماشین

گاهی اوقات صاحبان خودرو قصد خرید دوربین دنده عقب را دارند اما خودروی آن‌ها قابلیت جاسازی صفحه نمایش بر روی داشبورد را ندارد. یا اینکه از پس هزینه‌ی بالای تعبیه‌ی صفحه نمایش بر نمی‌آیند. برای این افراد مناسب‌ترین گزینه خرید آینه مانیتور دار  می‌باشد. این وسیله شامل یک مانیتور مخفی است که در پشت آینه‌ای مشابه آینه وسط ساده‌ی خودرو جاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالتی که خودرو به سمت جلو در حرکت است این وسیله مانند یک آینه‌ی عادی عمل می‌کند. ولی هنگامی که ماشین در حالت دنده عقب قرار می‌گیرد، تصویری که دوربین از نواحی پشت خودرو ارسال می‌کند، بر روی آینه‌ی مذکور قابل مشاهده است. یعنی در واقع آینه‌ی وسط خودرو به یک مانیتور تبدیل می‌شود. با این وسیله‌ی کاربردی، هر خودرویی می‌تواند به دوربین دنده عقب مجهز شود. خبر خوب این است که هزینه‌ی آن نسبت به صفحه نمایش‌هایی که روی داشبورد تعبیه می‌شوند، بسیار پایین‌تر است در همین راستا برای خرید آیینه مانیتور دار اصل و با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد باید به دنبال مراکز فروش لوازم جانبی خودرو گشت که فروشگاه استارکو مارکت با سابقه چند دهه فعالیت در زمینه فروش انواع لوازم جانبی خودرو این امکان را برای شما فراهم آورده تا با خیال راحت بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

آینه مانیتور دار یکی از آپشن‌های مدرن و جدید خودرو است که به راننده کمک می‌کنند در موقع عقب رفتن فضای پشت خودرو را مشاهده کند. این ویژگی در زمان پارک دوبل خودرو بسیار کارآمد خواهد بود. در این مقاله سعی شده تا به معرفی مزایای آینه مانیتور دار پرداخته شود. اهمیت نصب آن بر روی خودرو بیان شود و انواع مختلف ویژگی‌ها و مزایای آینه مانیتور دار بررسی و تحلیل شود. این آینه‌ها در حقیقت نوعی صفحه نمایش هستند که در مواقعی که خاموش می‌شوند خاصیت آینه‌ی محدب را پیدا می‌کند و در مواقعی دنده عقب خودرو فعال می‌شود مانیتور این آینه‌ فعال شده به راننده کمک می‌کند تا پشت خودرو را ببیند. دوربین این صفحه نمایش غالباً روی صندوق‌عقب و یا در نزدیکی محل قرارگیری پلاک خودرو نصب می‌شود و تصاویر و اطلاعات را به مانیتور داخل خودرو ارسال می‌کنند. آینه‌های مانیتور دار با قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند البته شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت هدلایت و یا زنون ترانس اسلیم و ... هر مدل از لوازم جانبی خودرو را می توانید با مراجعه به سایت استارکومارکت و یا بررسی هر محصول خریداری فرمایید .

مزایای آینه مانیتور دار

آینه‌های مانیتور دار را می‌توان روی تمام دوربین‌ها نصب کرد و کیفیت دوربین تأثیر چندانی در قابلیت نصب این آینه‌ها ندارد. اندازه‌ی این آینه‌ها معمولاً 3/4 اینچ است و به راحتی بدون نیاز به جابه‌جایی و باز کردن آینه‌ی فابریک خودرو داخل خودرو نصب می‌شوند. نصب آینه‌ی مانیتور دار کاربردهای زیادی دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم. آینه مانیتور دار در دید اول یک آینه دید عقب ماشین می‌باشد که با کیفیتی بسیار بالا و شفاف مانند یک آینه معمولی ماشین منتها با کیفیت بالا قابل استفاده است. بخش ورودی تصویر این آینه مناسب برای اتصال دوربین عقب و مشاهده فضای پشت اتومبیل هنگام دنده عقب می‌باشد. با استفاده از این آپشن می‌توانید ماشین خود را توسط خط کشی که روی این آینه‌ها مشخص شده است به راحتی پارک کرده یا از موانع اطراف باخبر شوید تا بهترین عملکرد را داشته باشید .با استفاده از آینه‌ی مانیتور دار می‌توان خودرو را در یک مکان پارک با ابعاد کوچک (ولی بزرگ‌تر از خودرو) نیز پارک کرد زیرا به دقت میزان فاصله از ماشین عقبی را به راننده نشان می‌دهد.

برخی مواقع موانع به قدری کوچک هستند یا در جایی قرار گرفته‌اند که نه از پشت فرمان قابل رؤیت هستند و نه توسط سنسور پارک قابل ردیابی و راننده فقط با دیدن می‌تواند آن‌ها را تشخیص داده و دچار حادثه نشود.

یکی دیگر از مزایای آینه مانیتور دار این است که می‌توان سیستم پخش ماشین را به آن وصل کرد و از طریق آن فیلم و کلیپ‌های قابل پخش از سیستم خودرو را تماشا کرد. در حقیقت با نصب یک آینه‌ی مانیتور دار برای دوربین دنده عقب، سیستم پخش خودرو را نیز می‌توان مجهز به پخش تصویری کرد.  برخی از آینه‌های مانیتور دار این قابلیت‌ را دارند که به عنوان یک صفحه نمایش برای گوشی عمل کنند و تماس‌های دریافتی را بتوان از طریق آن‌ها جواب داد. اتصال آینه‌ی مانیتور دار به تلفن همراه از طریق بلوتوث Bluetooth انجام می‌شود و علاوه بر این یکی دیگر از مزایای آینه‌ی مانیتور دار پخش بلوتوثی داخل خودرو است.

منبع تغذیه‌ای که برای آینه مانیتور دار مورد نیاز است، 12 ولت است، بنابراین باتری خودرو پاسخ گوی نیاز این صفحه نمایش پر کاربرد خواهد بود. علاوه بر این برخی از آینه‌های مانیتور دار دارای باطری داخلی جهت زمان‌هایی که امکان اتصال به فندکی خودرو نمی‌باشد، هستند.  البته تمام آینه‌های مانیتور دار این قابلیت‌ها را ندارند و اگر شما به دنبال آینه مانیتور دار با این ویژگی‌ها هستید احتمالاً باید کمی بیشتر هزینه کنید

 

معایب آینه مانیتور دار ماشین تعداد امکانات و آپشن‌های غیر مرتبط :

– تمرکز دستگاه‌های متعدد در یک جا و در ابعادی کوچک، خواه ناخواه طراح و سازنده را به سمتی هدایت می‌کند که از حرفه‌ای شدن کالا دور خواهد شد. این قاعده کلی منحصر به این نوع دوربین نیست و عموما کالاهائی که آپشن‌ها و تجهیزات متعددی را در خود جمع کرده‌اند ، اگرچه بازار پسندی خوبی دارند اما کارائی آنها هیچ وقت در حد جذابیت ظاهری آنها نیست.

کاربری مشکل :

– کاربری بسیار مشکل ، یکی از مشکلات اساسی این مدل آینه دوربین دار خودرو است. قرار است شما تنظیمات و کاربری‌های متعددی را با کلیدهای بسیار کوچک و یا لمسی بر روی آینه انجام دهید. آینه‌ای که بالای صورت قرار گرفته و شما مسلط بر آن نیستید.

ابعاد بزرگ :

 – از آنجائی که این دوربین در داخل آینه اتومبیل قرار گرفته ، خواه نا خواه طول و عرض آینه را به شکلی بزرگ می‌کند و بنابراین بسیاری از رانندگان حاضر به نصب چنین آینه‌ای نیستند.

مونیتور بدون استفاده :

 – قسمتی از آینه معمولا به عنوان مونیتور در نظر گرفته شده است که عملا در بسیاری از مواقع بدون استفاده بوده و تنها بخشی از نمای جلوی راننده را اشغال کرده است.

به هم خوردن تنظیم دوربین :

 – در این نوع دوربین تنظیم آینه و دوربین به یکدیگر متصل است. و با هر تکان آینه ، تنظیم دوربین هم تغییر می‌کند.از آنجائی که تنظیم آینه جهت دید مناسب پشت ، اولویت بالائی دارد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آینه ها صفحه نمایش دنده عقب ی خودرو یک آینه بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو