Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد نظر عظیمی ظهر یکشنبه در نشست پروژه انتقال آب بل به هشت روستای نوسود شهرستان پاوه اظهار کرد: در دولت سیزدهم تصمیمات خوبی برای حل مشکلات آبی روستاها گرفته شده است و قرارگاه امام حسن (ع) خاص همین کار راه اندازی شده است.

وی افزود: وزارت نیرو، مجموعه‌ی آبفای کشور و در استان هم رده‌های سپاه و شرکت‌های آبفای استان‌ها عملاً با هم کاری را شروع کردند که آبرسانی به روستاهای کرمانشاه به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه نجف اشرف تصریح کرد: این یک کار جهادی است که هم با مدیریت و هم با سرعت انجام بگیرد که بخشی از تنش‌های آبی در شهرستان پاوه مدیریت شود.

نظری بیان کرد: به لحاظ تجربه مدیریتی که دارم در این طرح اگر استان و شهرستانی زودتر بتواند اقدامات اولیه آن را انجام دهد جلوتر خواهد بود و زودتر به نتیجه خواهد رسید و اگر استانی کارها را به کندی انجام دهد و نتواند کاری انجام دهد ممکن است کار ابتر بماند و معلوم نیست توانی که دولت گذاشته است تا کی ادامه پیدا کند پس باید زودتر این پروژه را به سرانجام برسانیم تا تنش آبی را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: الان دولت پای کار آمده و سپاه پاسداران هم تقریباً تمام قرارگاه‌های استانی و منطقه‌ای خود را درگیر این کار مهم کرده است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: اولین پروژه‌ای که در قرار گاه نجف و با هماهنگی آبفا آغاز کرده‌ایم همین پروژه‌ی انتقال آب به هشت روستا نوسود است که البته پروژه‌هایی در دیگر مناطق استان کرمانشاه داریم.

نظری تاکید کرد: همه باید کمک کنیم که مشکلی از مشکلات مردم منطقه حل شود و ما اقدامات اولیه رو انجام دادیم اما مهمترین کار که مقداری هم وقت گیر است انتقال آب از شهر نودشه تا کل چنار است که باید با کمک سایر مسئولین این کار را در اسرع وقت انجام دهیم.

کد خبر 5540591

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پاوه آبرسانی آبرسانی روستایی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عید غدیر 1401 خراسان رضوی عفاف و حجاب شیوع کرونا مشهد انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول