Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-برنامه های عملیاتی پست بانک ایران در سال 1401 تدوین و در روز شنبه 25 تیرماه با صرف 10 ساعت جلسه بحث و بررسی به تصویب هیات مدیره بانک رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی بانک ضمن اعلام این خبر گفت : برنامه های عملیاتی 1401 بانک ، براساس سند راهبردی و سایر اسناد بالا دستی از قبیل : سند تحول دولت مردمی ،احکام بودجه سال 1401،تکالیف برنامه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور اقتصاد و دارایی، راهبردها و سیاستهای بخش بانکی، ابلاغی وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی ، حداقل الزامات ناظر بر ریسک فناوری اطلاعات ابلاغی بانک مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا ، تفاهم نامه ایجاد و توسعه زیر ساخت ارتباطی و اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات ، برنامه های بهره وری ، گزارش حسابرس عملیاتی بانک و از طریق تعامل و همکاری معاونین ، مدیران امور و ادارات کل مرتبط تدوین و ارائه شد.
سعادتفر افزود: در جلسه 25 تیرماه ، برنامه های عملیاتی تدوین شده با حضور معاونین و مدیران امور و روسای ادارات کل به عنوان مجریان پروژه ها، از ساعت 8 صبح تا 18 عصر بحث، بررسی و در نهایت در 111 عنوان برنامه مورد تصویب هیات مدیره بانک قرار گرفت که به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.
معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران گفت: این برنامه ها به تفکیک شامل : معاونت فناوری اطلاعات30 برنامه ، معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی10 برنامه ، معاونت سازمان و برنامه ریزی 8 برنامه ، معاونت مالی و سرمایه گذاری 8 برنامه ، معاونت اعتباری و بین الملل 13 برنامه ، امور شعب و بازاریابی11برنامه ، امور نظارت و حقوقی6 برنامه ، امور حراست 6 برنامه ، امور استانهای تهران2 برنامه و ادارات مستقل17 برنامه می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران