Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال به تکذیب برخی اخبار پرداخت.

نتيجه بررسى و تاييد يا عدم تاييد روند ثبت نام كانديداهاى انتخابات فدراسيون فوتبال توسط كميته بدوى انتخابات اعلام خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال با توجه به برخى اخبار منتشر شده در خصوص بررسى مدارك و شرايط ثبت نام كانديداهاى انتخابات هشتم شهريور ماه اعلام مى گردد كميته بدوى انتخابات مسئوليت بررسى مدارك و روند ثبت نام در انتخابات را بر عهده دارد و هرگونه اطلاع رسانى در اين زمينه با اعلام و تاييد اين كميته پس از طى مراحل و فرايند لازم از طريق سايت رسمى فدراسيون فوتبال انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اين اساس اخبار منتشر شده در خصوص رد يا پذيرش مدارك و روند ثبت نام نامزدها پيش از اعلام كميته بدوى انتخابات مورد تاييد قرار ندارد.

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال ایران، سازمانی بی در و پیکر است / گزارش رسانه پرتغالی چرخش عجیب ضرغام اسماعیل؛ ستاره عراقی به لیگ ایران می‌آید درآمد 20 میلیون یورویی پینی زهوی از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا ناگلزمان: شاید تیم را بدون مهاجم نوک کلاسیک ببندیم؛ می توانیم از 2 مهاجم مرکزی استفاده کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد