Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین بار در تاریخ بیست و یکم تیرماه بود که خبرگزاری برنا به مکاتبه ای از سوی شهرداری خوانسار پرداخت مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ترحیم‌ در بهشت فاطمیه خوانسار برای‌افرادی‌که‌ به‌دلیل خودکشی فوت نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مکاتبات جنجالی اخیر شهردار خوانسار بازتاب بسیاری در رسانه ها داشت به گونه ای که شهردار خوانسار را مجبور به واکنش در خصوص خبر خبرگزاری برنا کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خوانسار ضمن تایید خبر برنا در گفتگویی با یک خبرگزاری در این خصوص توضیحاتی داد، وی مدعی شد:

با توجه به اینکه مصوبات شورای تأمین شهرستان برای شهرداری خوانسار لازم‌الاجرا است، براساس مصوبه شورای تأمین شهرستان مراسم ترحیم برای افرادی که به دلیل خودکشی فوت می‌شوند در بهشت فاطمیه ممنوع اعلام شده و شهرداری نیز پیرو این مصوبه تصمیم گرفته است.

حال این اظهارات شهردار خوانسار واکنش فرماندار خوانسار را در بر داشته به گونه ای که عباسعلی علیخاصی فرماندار خوانسار در واکنش به اظهارات شهردار خوانسار در گفتگو با برنا اظهار داشت:

ما مخالف برگزاری ترحیم برای افرادی که خودکشی کرده اند نیستیم و طبق نظر علما و عرف جامعه، برگزاری مراسم ترحیم و طلب مغفرت برای متوفیان از کارهای خیری است که در همه شهرها انجام می‌شود.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه در مواردی هنجارشکنی در بعضی مراسم در بهشت فاطمیه سلام الله علیها که در مجاورت آرامستان قرار دارد اتفاق افتاده بود؛ لذا اقدام اخیر شهرداری، ممانعت از برگزاری مراسم غیر متعارف در بهشت فاطمیه شهر خوانسار به دلیل رفتارهای هنجارشکنانه و به منظور رعایت حرمت دیگر خانواده‌های داغدار است.

انتهای پیام 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حاشیه جنجالی خوانسار سرچ در گوگل شهرداری خوانسار شهردار خوانسار بهشت فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز