Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد لاریجانی در میانه برنامه در پاسخ به این پرسش که سفر بایدن به رژیم صهیونیستی را چگونه ارزیابی می کنید ؟ گفت: در سفر بایدن به رژیم صهیونیستی آنها هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و طبیعتا ما مطابق فتوای رهبر انقلاب و شرع اجازه نداریم تا به دنبال تولید سلاح های کشتار جمعی از جمله اتم پیش برویم اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم کسی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: محمدجواد لاریجانی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت تغییر راهبرد نظامی آمریکا در برابر ایران گفت: سیاست‌های آمریکا مانند سن بایدن فرتوت است و آن‌ها در مقابل ما ناتوان هستند.

دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه گفت که عربستان سعودی هر چقدر که سلاح بخواهد اروپا و آمریکا در اختیار سعودی ها می‌ گذارند اما سلاح های پیش پا افتاده ای که در یمن آن‌ها را بیچاره کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت که دنیای این تسلیحات و ژست های تسلیحاتی کاملاً عوض شده و ظهور مسئله مقاومت در اینجا مطرح است؛ مقاومت فقط بازوی نظامی نیست، مقاومت یک ایده است که در آن مقاومت نظامی است نه تروریسم و حمله.

محمدجواد لاریجانی معتقد است که ایران قدرت تاثیرگذار معنوی ،سیاسی است و در ذهن دشمنان به عنوان یک عنصر قوی در منطقه ظاهر شده چراکه آمریکایی ها در نقشه امنیت ملی خود سه کشور را برای منافع ملی خطرناک می بینند که این سه کشور شامل چین ، روسیه و ایران است.

دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه می‌گوید که مقاومت به دنبال فساد و سیطره نیست و در تقابل با سیطره است اما در مقابل غرب مرتب طرح ها و ایده هایی را که فرتوت است دنبال می کند لذا آن ها کاملاً با فهم درست از واقعیت و شرایط فاصله دارند.
هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند اما اگر بخواهیم میسازیم

محمدجواد لاریجانی در میانه برنامه در پاسخ به این پرسش که سفر بایدن به رژیم صهیونیستی را چگونه ارزیابی می کنید ؟ گفت: در سفر بایدن به رژیم صهیونیستی آنها هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و طبیعتا ما مطابق فتوای رهبر انقلاب و شرع اجازه نداریم تا به دنبال تولید سلاح های کشتار جمعی از جمله اتم پیش برویم اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم کسی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی کندی که در جریان برجام اتفاق افتاد به سرعت بازسازی می شود و توان هسته‌ای ایران چیزی نیست که با بمباران از بین برود چراکه تحلیلگران نظامی می گویند که توانمندی جمهوری اسلامی ایران محصور نیست.
در مسئله مقاومت بحث سیطره ایران مطرح نیست بلکه صحبت از آقایی کشورهای محور مقاومت است

دبیر سابق ستاد حقوق بشر همچنین در پاسخ به این پرسش که هندسه نوین قدرت جهانی را در منطقه چگونه ارزیابی می کنید؟ عنوان کرد: ما قدرت نظامی داریم اما مانند آمریکا نیستیم که حیثیت و وزن اصلی توانمان را نظامی ببینیم چراکه وزن اصلی توان ما در دین و منطق حق ماست و در اینجاست که باید سرمایه‌گذاری وسیعی انجام دهیم.

 این کارشناس مسائل سیاسی معتقد است که هویت ما حق مداری ماست؛ این موضوع کلید تمام توفیقات ماست و توان نظامی ما پشت این مسئله است که معنا دارد.

محمدجواد لاریجانی در ادامه با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف مقاومت را توانمند می کند، گفت: وقتی بحث از پیروزی مقاومت در لبنان ،در سوریه در هر جایی می کنیم صحبت از سیطره ایران نیست بلکه صحبت از آقایی آن کشورهاست.
ایران هرگز همسایه های خود را تحقیر نمی کند

به گفته دبیر سابق ستاد حقوق بشر، ایران کشوری بزرگ و قدرتمند و همسایه توانمند آن‌هاست و آن‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند چراکه که ایران هرگز همسایه های خود را تحقیر نمی کند و آن‌ها هم نباید خودشان را تحقیر کنند.

محمدجواد لاریجانی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی عامل نفوذ گسترده اندیشه مقاومت از دامنه های هیمالیا تا سواحل مدیترانه شده است؟ با اشاره به اینکه شعار مقاومت حق مداری است گفت: تفاوت در پایه های فرهنگی و فکری وجود دارد که در این راستا نقش اسلام و نقش مکتب اهل بیت (ع) را هرگز نمی توان فراموش کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی سرود سلام فرمانده را مصداق عینی نفوذ گسترده اندیشه مقاومت می‌داند و معتقد است موجی که این سرود ایجاد کرد به دلیل توان نظامی نیست بلکه به دلیل اصل اصیل مکتب اهل بیت (ع) است که سرچشمه ای بزرگ محسوب می‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ، محمدجواد لاریجانی ، سلاح هسته ای ، رژیم صهیونیستی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محمدجواد لاریجانی سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی سفر بایدن به رژیم صهیونیستی کارشناس مسائل سیاسی پاسخ به این پرسش محمدجواد لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • قدمت «دروازه نفته» ممکن است به پیش از اسلام برسد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند