Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ،روبرت بگلریان با اشاره به عملکرد مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار کرد: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و با توجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در حوزه‌های اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت‌های دینی کسب اطلاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور خاطر نشان کرد: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نماینده اقلیت مسیحیان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها نماینده اقلیت های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی باشه‌آهنگر، حامد بهداد، ابوالفضل جلیلی، نیکی کریمی، محمود کلاری، رضا کیانیان و محمدحسین لطیفی، ۱۶ فیلم سینمایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را داوری می‌کنند.

اسامی فیلم‌های سینمایی به این شرح است: «۷۶۰۰» از بهروز باقری، «احمد» از امیرعباس ربیعی، «آپاراتچی» از قربانعلی طاهرفر، «آسمان غرب» از محمد عسگری، «آفتاب گرگ و میش» از محسن دانشور بیری، «بی‌تار» از جمیل رستمی، «پدران» از سالم صلواتی، «خورشید آن ماه» از ستاره اسکندری، «سون‌سوز» از رضا جمالی، «شوماه» از مژگان بیات، «عروسک» از اصغر یوسفی‌نژاد، «عزیز» از مجید توکلی، «کاژه» از مجتبی سعیدزاده، «مسخ نرگس» از حامد علیزاده، «میرو» از حسین ریگی و «نوروز» از سهیل موفق.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی جشنواره شامل فیلم‌های داستانی سینمایی و کوتاه، مستند، انیمیشن، فیلمنامه و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست