Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شایعات فراوان در یک سال اخیر در مورد احتمال جدایی محمد صلاح، این ستاره مصری در نهایت قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تمدید کرد. حالا فابینیو به تمجید از محمد صلاح پرداخته و اذعان داشت به این بازیکن کمک خواهد کرد تا در آینده به بهترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شود.

فابینیو گفت: "این خاطرات هستند که الهام بخش شما می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در فینال لیگ قهرمانان یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. به یاد دارم که قهرمان لیگ برتر شدیم و به دلیل شیوع ویروس کرونا این فرصت را نداشتیم که با هواداران لیورپول جشن بگیریم. 

برگزاری جشن در کنار هواداران به ما انگیزه بیشتری می دهد تا دوباره قهرمان شویم. ما واقعا می خواهیم این کار را انجام دهیم و در کنار هواداران خود باشیم. جشن امسال استثنایی بود و ما می خواهیم هر سال این اتفاق رخ دهد. ما می خواهیم لطف هواداران را جبران کنیم، زیرا کاری که آنها برای این باشگاه انجام می دهند غیر قابل باور و فوق العاده است.

تمدید قرارداد محمد صلاح با باشگاه؟ او تا همینجا نیز اسطوره لیورپول است. با این قرارداد جدید، محمد صلاح می تواند به بهترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شود. من واقعا سعی خواهم کرد به او کمک کنم تا به این هدف برسد.  هر زمان که بازیکن جدیدی را به خدمت می گیریم، همیشه سعی می کنم تا حد امکان به آنها کمک کنم. در حا حاضر زبان انگلیسی‌ داروین نونیز خیلی خوب نیست، بنابراین من همیشه سعی می‌کنم با توضیح دادن شرایط به او در تمرینات کمک کنم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول