Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، همزمان با اعلام مقامات اوکراینی مبنی بر اینکه سرازیر شدن سیل تسلیحات غربی به اوکراین در حال تغییر موازنه در میدان نبرد است، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین نیز اعلام کرد که این کشور اکنون می‌تواند «تلفاتی قابل توجه» به روس‌ها وارد کند.

زلنسکی در پیامی ویدیویی در این باره گفت: حفظ کردن مواضع در سرزمین های تصرف شده به طور فزاینده ای برای ارتش روسیه دشوار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گام به گام پیشروی می کنیم، تدارکات اشغالگران را مختل می کنیم و همدستان را شناسایی و (اقداماتشان را) خنثی می کنیم.

همچنین «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نیز گفت که رسیدن به موقع توپخانه های برد بلند مانند سامانه پرتاب چندگانه راکت «هیمارس» (HIMARS) آمریکا به اوکراین به ایجاد تغییر در میدان جنگ کمک می کند.

وی گفت: ما توانستیم شرایط را تثبیت کنیم. اوضاع پیچیده، شدید، اما کاملاً کنترل شده است. یکی از عوامل مهم در حفظ خطوط و مواضع دفاعی ما، رسیدن به موقع سامانه های M۱۴۲ HIMARS است که حملاتی را به مقرهای کنترل دشمن، انبارهای مهمات و سوخت انجام می دهد.

کد خبر 5541717 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ارتش اوکراین ولودیمیر زلنسکی دونباس وزارت دفاع روسیه کی یف جو بایدن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی روسیه اوکراین ایران جنگ اوکراین عراق ترکیه فلسطین نشست جده عربستان امارات متحده عربی عادی سازی روابط با اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف