Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به همت سازمان بسیج رسانه استان خوزستان مراسم رونمایی از کتاب خانواده و فضای مجازی با حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین مسوول بسیج رسانه استان خوزستان و نویسنده کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت، مراسم رونمایی از کتاب خانواده و سواد فضای مجازی در محل سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با حضور پرویز امیری، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سجاد بهمئی مسوول بسیج رسانه استان خوزستان و روح اله پورطالب نویسنده کتاب برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر پایه این گزارش، مسوول بسیج رسانه  استان خوزستان در حاشیه این رونمایی ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت گفت: ما در بسیج رسانه برنامه های ابلاغی مشخص و حمایت از رسانه های مختلفی را دارا می باشیم که می توانیم در سرفصل های متعددی از آنها بهره برداری کنیم.

وی گفت: یکی از برنامه های ما آموزش و دیگری حمایت از نخبگان علمی و پژوهشی در حوزه رسانه است که امسال  قصد داریم با توجه به برنامه حمایت از کتب و تالیفات، در تببین جهاد علمی از کتاب خانواده و سواد فضای مجازی حمایت و رونمایی کنیم.

بهمئی در ادامه گفت: امروز ما شاهد جنگ رسانه ای عظیم دشمنان بر علیه ملت ایران هستیم و خانواده ها با مطالعه این کتاب می توانند، در مقابل تهاجم دشمنان درست عمل کنند.

در ادامه روح اله پورطالب نویسنده این کتاب به طور خلاصه مطالبی را در خصوص این تالیف بیان نمود و گفت: در شرایطی که فضای مجازی زندگی روزمره همه را احاطه کرده است، بی شک اطلاع داشتن و دانستن موضوعات مختلف رسانه ای نیازمند همه است.

وی گفت: در این کتاب مسایل مختلفی از جمله سواد فضای مجازی تهدیدها و فرصت های فضای مجازی ، اعتیاد به فضای مجازی، ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی، حریم خصوصی در فضای مجازی، شایعه و سرقت در فضای مجازی و کار آفرینی و تجارت و فنون اقناع و تکنیک های متقاعد سازی مخاطب در فضای مجازی اشاره ای داشته ایم.

پورطالب افزود: انتظارم از مسوولین این است که در راستای حمایت از فعالین جهادی و همچنین حمایت از حریم خانواده ها این کتاب را تهیه و  در اختیار خانواده ها قرار دهند تا با یادگیری سواد رسانه ای گامی محکم در بنیان خانواده برداریم.

در ادامه پرویز امیری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این رونمایی گفت:  یکی از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان حمایت از بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب ها به آنها در عرصه فضای مجازی است.

وی گفت: با نگاهی که به این کتاب داشتم، سرفصل های خوبی در این خصوص استفاده شده و امیدداریم که با همت شما و اداره کل بتوانیم در خصوص انتشار گسترده این کتاب قدم های خوبی برداریم.

امیری بیان داشت: از نهادهای مرتبط و دستگاه های اجرایی و شرکت ها تقاضا داریم در راستای اطلاع رسانی و تحکیم بنیان خانواده این کتاب را تهیه و در اختیار خانواده ها قرار دهند تا آنها هم بتوانند از آن استفاده کنند.

در پایان ، از این کتاب رونمایی شد و به شرکت کنندگان در این مراسم کتاب خانواده و سواد فضای مجازی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسیج رسانه خوزستان بسیج رسانه استان خوزستان اداره کل ورزش و جوانان کتاب خانواده و سواد کتاب خانواده سواد فضای مجازی فضای مجازی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست