Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضا زاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به طور معمول بودجه جاری و عمرانی با نسبت مساوی تقسیم می شود اما به منظور توسعه امور شهر سهم بودجه عمرانی بیشتر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طی یک ماه گذشته اصلاح ومتمم بودجه را که باید تا پایان سالجاری تحویل می دادیم تکمیل کردیم و با بررسی های انجام شده مشخص شد که امکان و ظرفیت ارتقا بودجه برای این دستگاه خدمات رسان میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بومهن گفت: بودجه شهرداری را به میزان۱۹۷ میلیارد تومان تحویل گرفتیم و امروز پس از سه ماه پیشنهاد بودجه به میزان ۳۵۹ میلیارد تومان را به استانداری دادیم که مشمول ۸۳ درصد رشد نسبت به بودجه پیش بینی شده در سال جاری است.

رضا زاده افزود: در حال حاضر ۱۶۲ میلیارد تومان افزایش کار عمرانی برای شهربومهن تعریف کردیم و با ۳ طرح خدمات رسانی مزین به نام شهدای معزز باکری، حججی و همت در مناطق چهار گانه شهری خدمات رسانی داریم.

وی ادامه داد: در طرح جهادی شهید باکری،خدمات شهری سه روز درهفته در یک محور و با استفاده از تمام ظرفیت خدمات شهری و سایرمدیریت‌ها خدمات رسانی می شود و تاکنون ۱۸ طرح در محلات مختلف اجرا شده است.

شهردار بومهن گفت: طرح شهید حججی با موضوع آسفالت معابر شهری، کاملا با رعایت اصول فنی و استانداردها اجرا می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۴ هزار نقطه در ۴ ناحیه شهری لکه گیری خواهد شد.

رضا زاده افزود: طرح شهید همت با موضوع نگهداشت شهر است، این طرح روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با حضور تمامی مدیران اجرا می شود و مشکلات به صورت میدانی احصا شده و تا هفته آینده با استفاده از امکانات مرتفع می شوند.

وی با اشاره به ۴ ناحیه شهری بومهن ، توضیح داد: ناحیه یک شهری ترک آباد و شهرآباد،ناحیه ۲ سیاهبند و شهرک صنعتی ، ناحیه۳  شهرک کشاورزی و لوران و ناحیه ۴ ده بومهن، شهرک امام رضا(ع) ، شهرک هوافضا است.

شهرداربومهن گفت: برای هر یک از نواحی شهری مسئول ناحیه، کارشناس عمرانی و ناظر خدمات شهری تعیین شده است.

رضا زاده با اشاره به ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله، اظهار داشت: قرارداد جمع آوری زباله با پیمانکار با برنامه ریزی مطلوب در نظر گرفته شده تا برخی معضلات در امور پسماند مرتفع شود.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام در شهر را در اولویت قرار داده و تکمیل می کنیم، توضیح داد: نیازی به دیده شدن با اجرای طرح های جدید نداریم و برای جلوگیری از تضییع بیت المال طرح های نیمه کاره در سطح شهر را تکمیل می کنیم.

شهردار بومهن گفت: برای تکمیل سرای محلات، سالن ورزشی شهرآباد، استخر ، توسعه و تجهیز ماشین آلات  آتش نشانی، احداث پارک بانوان مهربانو و بوستان محلی در خیابان  غنی ، احداث زیرگذر و روگذر بلوار امام خمینی ره و لوپ ورودی آزادراه تهران و دیگر پروژه های عمرانی برنامه ریزی شده و برخی طرح ها دردست اقدام واجرا هستند.

شهر بومهن با جمعیتی در حدود ۱۲۰ هزار نفر در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس طرح های عمرانی بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس طرح های عمرانی بومهن شهرستان پردیس طرح های عمرانی بومهن شهردار بومهن رضا زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز