Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فضلی گفت:  ۵۲ گروه فعال از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶ هزار مورد بازرسی از محصولات کشاورزی استان انجام داده اند.

او گفت: ۹ هزار مورد آن با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان به این موضوع اختصاص داده شده و هفت هزار مورد بازرسی نیز در بخش سایر اقلام بخش کشاورزی اتفاق افتاده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این بازرس‌ها با همکاری بسیج اصناف و بازنشستگان بخش کشاورزی هم اکنون با همکاری دستگاه‌های صمت، تعزیرات، استانداری و پلیس امنیت اقتصادی در استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضلی گفت: از این ۱۶ هزار مورد بازرسی هزار و ۳۴۴ مورد پرونده تخلفات در سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) ثبت شده و به دستگاه نظارتی و تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

او گفت: ارزش ریالی هزار و ۳۴۴ مورد پرونده‌های تشکیل شده حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که رسیدگی به پرونده تخلفات در جریان است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، کمیت، کیفیت و قیمت را سه محور اصلی نظارت بر بازار محصولات کشاورزی دانست و افزود: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز تولیدی تا کف بازار است و در نظارت‌ها به دنبال بررسی زنجیره‌ها هستیم.

به گفته او حسب دستور وزیر جهاد کشاورزی و مصوبه ستاد تنظیم بازار، امروز شاهد آن هستیم که همه ظرفیت‌های سه اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی پای کار آمده است تا نظارت و بازرسی‌ها در سراسر استان همدان به نحو مطلوب انجام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ستاد تنظیم بازار هزار مورد بازرسی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است