Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@04:12:28 GMT

بازگشت لژیونر بسکتبال به ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۲۲۵

بازگشت لژیونر بسکتبال به ایران

به گزارش ایران آنلاین،ملی‌پوش و لژیونر بسکتبال کشورمان که سابقه حضور در تیم‌های نوجوانان و جوانان را دارد به ایران بازمی‌گردد.

محمدحسین جعفری عضو پیشین تیم‌های نوجوانان و جوانان بسکتبال ایران که برای ادامه تحصیل و بسکتبال راهی آمریکا شده بود، فردا چهارشنبه به ایران باز خواهد گشت.

جعفری در سال ۲۰۱۶ همراه با تیم نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد و در سال ۲۰۱۷ نیز با تیم ایران در مسابقات جام‌جهانی زیر ۱۹ سال در مصر حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۱۷ ابتدا برای تیم هیلکرست در دبیرستان‌های آمریکا بازی کرد و در سالیان اخیر نیز با تیم نیومکزیکو کالج در رقابت‌های دانشگاه‌های آمریکا در لیگ کونتینتال کنفرانس به فعالیت پرداخت.

باید دید بازیکن سابق تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در بازگشت به ایران قصد ادامه فعالیت در بسکتبال ایران را دارد یا دوباره لژیونر خواهد شد؟

وی، فرزند محمدمهدی جعفری پیشکسوت و ملی‌پوش سابق کاراته ایران است.

انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا