Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با دهه امامت و ولایت، رییس سازمان تربیت بدنی ارتش به همراه دیگر مسئولان ورزش آجا، با خلیل شیخ سفلی قهرمان کشتی ارتش‌های جهان دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ دوم حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با همراهی جمعی از مسئولان و مدیران ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منزل خلیل شیخ سفلی، قهرمان کشتی کشور، رقابت‌های جهانی ارتش‌های جهان (سیزم) و همچنین از مربیان نامدار و سازنده باشگاه عقاب نیروی هوایی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در حاشیه ملاقات و دیدار با پیشکسوت کشتی ارتش، با بیان این که تاریخ و شناسنامه ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران به پیشکسوتان و بزرگان افتخار می‌کند، گفت: استاد خلیل شیخ سفلی، قهرمان با اخلاق و ارزنده کشتی ارتش‌های جهان، جزء نوابغ و اسطوره‌های ورزش ارتش و کشور محسوب می‌شود.
امیر سرتیپ دوم امیدی ادامه داد: استفاده از تجربیات گرانبهای این نسل از بزرگان و پیشکسوتان ورزش ارتش به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ورزشی، راهگشا و نقشه راهی است که نسل جدید را به دستاورد‌های چشمگیری می‌رساند و قطعا موجب موفقیت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شناسنامه ورزش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز جمعه تأکید کرد که صنعا تحولات مربوط به حملات اسرائیل و آمریکا به غزه و آماده شدن آنان برای عملیات نظامی در منطقه رفح را پیگیری می‌کند
وی با بیان اینکه یمن چهارمین مرحله از عملیات‌های خود را که در راستای حمایت از ملت فلسطین است، آغاز می‌کند، گفت: ما آغاز مرحله حمله به همه کشتی‌هایی را اعلام می‌کنیم که ناقض تصمیم [یمن]برای ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند.
سریع با اشاره به اینکه دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه‌ای خواهد بود که دست این کشور به این کشتی‌ها برسد، خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل عملیات نظامی را در رفح آغاز کند، تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی را مجازات خواهیم کرد که وارد بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «به هیچ یک از کشتی‌هایی که با بنادر اسرائیل در ارتباط باشند، اجازه نخواهیم داد از منطقه عملیاتی ما عبور کنند؛ صرف نظر اینکه مقصد این کشتی‌ها کجا باشد».
یحیی سریع در پایان به اسرائیل هشدار داد: «برای آماده شدن و فراهم کردن مقدمات مربوط تنش گسترده‌تر و قدرتمندتر تردید نخواهیم کرد تا اینکه حمله به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین هم در هم بشکند».
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انقلاب یمن به تازگی به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.
سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».
او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.
الحوثی در پایان تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر