Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر کیومرث حیدری امروزدر جریان بازدید از پادگان "گروه ۲۲ توپخانه شهرضا" افزود: در عرصه نهضت خودکفایی نیروی زمینی ارتش با نیرو‌های مسلح تشریک مساعی دارند و اکنون ۲۳ رسته ریز و درشت در این نیرو، چرخه دفاعی کشور را تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر اهمیت هر یک از این رسته‌ها به مثابه یک زنجیر در عرصه حرکت در لبه فناوری برای دستیابی به خودکفایی گفت: به لطف خداوند در نیروی زمینی این زنجیر محکم و کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نزاجا با اشاره به هدف از این سفر که بازدید از دستاورد‌های مبتنی بر فناوری روز است گفت: گروه ۲۲ توپخانه شهرضا یکی از قدرتمندترین یگان‌ها و از خوشنام‌ترین توپخانه‌های نیروی زمینی ارتش است.

وی با بیان اینکه در نزاجا تولید پیچیده‌ترین پهباد‌ها در دستور کار قرار گرفته است گفت: مهمترین عملیات‌هایی نیروی زمینی در آینده و در صورت نیاز با پهباد است.

وی تولید پهباد در زمینه جنگال (جنگ الکترونیک)، عملیات‌های دوردست و برون مرزی و همچنین پهباد‌های شناسایی، انهدامی و ماموریت‌های رزمی را از تولیدات اخیر و آتی این نیرو عنوان کرد و گفت:در مجموع ثقل جنگ‌های نوین امروز، بدون سرنشین هاست که نیروی زمینی هم در این زمینه همیشه و همواره پیشتاز بوده است.

امیر حیدری در خصوص تدابیر رفاهی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش نیز گفت: در سفر به هر شهرستانی به شناسایی موقعیت زمینی و مکانی برای احداث خانه‌های سازمانی در قالب مجتمع‌های مسکونی پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث خانه‌های سازمانی اکنون احداث ۲۳ هزار واحد در دستور کار این نیرو قرار گرفته است که تاکنون بیش از چهار هزار واحد تحویل داده شده است.

به گفته فرمانده نزاجا، باقی واحد‌ها در ۵۱ شهرستان کشور نیز از مرحله شروع تا پیشرفت ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با ساخت خانه شخصی و ملکی برای کارکنان به خواست رهبر معظم انقلاب، برای حدود ۲۵ هزار واحد برنامه ریزی شده که باید تا قبل از بازنشست شدن افرادی که فاقد مسکن هستند برای آن‌ها در قالب طرح کوثر اقدام شود.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش کمک تسلیحاتی پهباد ایرانی نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ گیتی‌پسند هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود و در ابتدای این دیدار از حریف خود عقب بود، اما در نیمه دوم موفق شد عملکرد بهتری از خود نشان دهد و نتیجه بازی را از آن خود کند.
در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان است.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، نوینی‌ها با اینکه در ابتدا از حریف خود پیش بودند، اما موفق نشدند نتیجه دیدار را حفظ کنند و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که پیروز دربی اصفهان شدند.


در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.


در هفته گذشته سپاهان اصفهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و بازی مالکانه و قدرتمندی را از جانب فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم تا در نهایت با اختلاف بسیار پیروز میدان شوند.


در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است؛ پرواز هوانیروز هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در یک جدال نزدیک و پایاپای موفق به پیروزی نشد و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال
گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۵:۱۵)
زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶)
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶)
پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶)
فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶)
پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک (نامعلوم)

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون