Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:37:01 GMT

پاس کاری در خصوص برق صنایع ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۰۳۶

پاس کاری در خصوص برق صنایع ممنوع

محمدهادی ایمانیه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس که با بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی همراه بود، بخشودگی جرائم تامین اجتماعی، پرداخت مطالبات واحد‌ها از سوی دستگاه‌های دولتی و حل مشکلات برق واحد‌های صنعتی را مورد بحث قرار داد.

او در این جلسه درباره تبدیل یک مجموعه باغ به باغ شهری در یکی از روستا‌های فارس گفت: رفع موانع تولید به معنای همراهی با تخلفات نیست در صورتی که در این موضوع تخلفاتی دیده می‌شود، جهاد کشاورزی مکتوب تخلفات را بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس همچنین در خصوص مشکلات واحد‌های صنعتی استان درباره تامین برق گفت: تا پایان مردادماه واحد‌های صنعتی که قرارداد با شرکت برق دارند، مشکلاتشان برطرف شود و پاس کاری بین شهرک صنعتی و برق در این باره وجود نداشته باشد.

ایمانیه همچنین در خصوص پرداخت مطالبات واحد‌ها از سوی دستگاه‌های دولتی نیز گفت: ظرف ۳ ماه از خرید باید مطالبات واحد‌های تولیدی پرداخت شود.

مجتبی دهقان‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این جلسه با اشاره به عزم جدی در برخورد با تخلفات حوزه کشاورزی گفت: تغییر کاربری و رفع تصرف بدون مجوز با همکاری دادگستری استان مورد برخورد جدی قرار می‌گیرد کما اینکه هفته گذشته نیز ۴۰ هکتار در بخش ارژن تخریب شد.

او درباره تبدیل مجموعه باغ‌های سیب سبز کوثر در روستای کدیان شیراز به باغ شهری گفت: این مجموعه از اهداف اصلی منحرف شده و زمین مذکور ۹ هکتار بوده که بدون مجوز تفکیک شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: این مجموعه فقط برای دیوارکشی مجوز داشتند، اما برای تفکیک مجوز نداشتند که به نظر این سازمان تخلف شده است.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت فارس نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت: تعیین تکلیف و تقسیط بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست تامین برق مورد نیاز از جمله دستور کار جلسه بود که برای هر مشکل راهکار عملیاتی ارائه شد همچنین در این جلسه مصوبات تعداد ۲۸ واحد تولیدی که در کمیته تخصصی طرح شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

او با تاکید بر حمایت جدی از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی یکی از راه‌های اصلی و اساسی برای دستیابی به افزایش اشتغال، توسعه پایدار اقتصادی و گسترش صادرات و تجاری‌سازی محصولات است و در این راستا هدف اصلی برگزاری جلسات رفع موانع تولیدی و اقتصادی برای حفظ وضع موجود در کنار ارتقا است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار