Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پوشش بیمه ای در طرح دارویار برای تمام مردم به مدت سه ماه رایگان است.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر بهرام عین اللهی گفت: برای اجرای طرح دارویار به شکلی که باعث رضایتمندی همه مردم شود طبق مصوبه ای که در آخرین جلسه بیمه ها داشتیم مقرر شد خدمات بیمه ای در طرح دارویار برای تمام مردم به مدت سه ماه رایگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند و آزمون وسع نداده اند در این مدت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه بیمه سلامت نسبت به بیمه خود اقدام کنند و آزمون وسع بدهند.

وزیر بهداشت بیان داشت: در طرح دارویار افرادی که نسخه دارند و تحت پوش بیمه هستند می‌توانند از خدمات دارویی با نرخ کم برخوردار شوند. در این طرح افزایش قیمت دارو نخواهیم داشت و حتی در برخی موارد شاهد کاهش قیمت داروها نیز خواهیم بود.

عین‌اللهی افزود: در این مدت سه ماه تمام خدمات اعم از خدمات درمانی، نه فقط دارو برای مردم رایگان خواهد بود و فقط خواهش می کنیم افراد فاقد بیمه در این سه ماه نسبت به بیمه کردن خود اقدام کنند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی در پایان گفت: در قانون بودجه رقمی معادل سه میلیارد دلار برای مابه التفاوت ارز ترجیحی و ارز نیمایی در بخش سلامت لحاظ شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: طرح دارویاری ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح دارویاری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طرح دارویار مدت سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال