Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:15:44 GMT

پایان دعوای کودکانه در کرمانشاه با قتل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۴۷۰۲

پایان دعوای کودکانه در کرمانشاه با قتل

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از دعوای کودکانه در ثلاث باباجانی که به قتل انجامید، خبر داد.

به گزارش ایمنا، فضل‌الله پرنو اظهار کرد: درگیری دو کودک خردسال در شهرستان ثلاث باباجانی، با مداخله والدین آن‌ها به قتل پدر یکی از کودکان منجر شد. پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد در شهر تازه آباد تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور مأموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری ابتدا میان دو کودک حین بازی کردن پیش آمده و پس از آن پدر ۴۱ و ۳۷ ساله این کودکان به هواخواهی فرزندان خود وارد درگیری می‌شوند. با بالا گرفتن درگیری پدر ۴۱ ساله یکی از کودکان به وسیله چاقو پدر ۳۷ ساله کودک دیگر را زخمی و سپس متواری می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: با قتل این فرد، مأموران اقدامات همه جانبه خود را آغاز کرده و پس از گذشت حدود دو ساعت از وقوع حادثه، موفق به دستگیری قاتل متواری می‌شوند. قاتل به ارتکاب جنایت اعتراف کرد، آلت قتاله کشف، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 589541

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!