Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از برنامه‌ریزی برای برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشجویی در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: برترین‌های این رویداد به اردوهای تیم ملی دانشجویی دعوت می‌شوند.

به گزارش ایران اکونومیست، «هادی بشیریان» که در نشست عمومی اعضای هیات ورزش‌های دانشگاهی سخن می گفت، اظهار داشت تمامی کارهای یونیورسیاد دانشجویی انجام شده بود اما متاسفانه با اعلام کشور چین مبنی بر وجود ویروس کرونا، مسابقات لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده تا در اسفندماه سال جاری المپیاد ملی را با حضور تمامی دانشجویان بخش‌های مختلف آموزش عالی متشکل از  وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و سایربخش‌ها برگزار کنیم. این انگیزه‌ای برای دانشجویان در زمینه فعالیت جدی ورزشی خواهد بود زیرا برترین‌ها به اردوی تیم‌های ملی دانشجویی دعوت خواهند شد تا برای مسابقات خارجی در رشته‌های مختلف آماده شوند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی افزود: ضرورت دارد در بخش رشته‌های اصلی یونیورسیاد سرمایه‌گذاری کنیم به طوری که در دانشگاه‌ها فعال شوند و مقدمات حضور پر رنگ آن‌ها در مسابقات یونیورسیاد بین‌المللی و رقابت‌های قهرمانی در سطح جهانی و آسیایی  فراهم شود تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با بیان اینکه مسابقات جانبازان و معلولین برای دانشجویان نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد: همچنین قصد داریم کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مربیگری در این خصوص برگزار کنیم.

بشیریان در پایان خاطر نشان کرد: قدردان سازمان امور دانشجویان، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، مدیران تربیت بدنی بخش‌های آموزش عالی و روسای هیات های استانی بابت همکاری در اجرای برنامه های فدراسیون برای فعالیت‌های ورزشی دانشجویان هستیم و امیدواریم این همکاری و مشارکت چون گذشته و بیشتر از قبل ادامه یابد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هادی بشیریان ، یونیورسیاد جهانی ، ورزش دانشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هادی بشیریان یونیورسیاد جهانی ورزش دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد