Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافینیا و آندریاس کریستنسن برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفتند.

بارسلونا در دومین دیدار دوستانه تور پیش فصل خود به مصاف اینتر میامی رفت و در این دیدار از دو تن از خریدان جدید خود برای اولین بار استفاده کرد.

طرفداری | بارسلونا در دومین بازی دوستانه پیش فصل خود موفق به پیروزی 6-0 مقابل اینتر میامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین چهار تن از خریدان تابستانی بارسلونا که در لیست این بازی حضور داشتند، فقط رافینیا و آندریاس کریستنسن تا به حال با پیراهن بلوگرانا به میدان نرفته بودند که مقابل اینتر میامی این اتفاق رخ داد. رافینیا و آندریاس کریستنسن در این دیدار در ترکیب ابتدایی بارسلونا قرار گرفتند و هر دو یک نیمه بازی کردند. رافینیا در همان یک نیمه بازی خود درخشش قابل توجهی داشت و یک گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرد تا روی هر سه گل نیمه اول بارسلونا تاثیرگذار بوده باشد.

 

اخبار داغ 

مهدی شریفی تخفیف داد و با پرسپولیس توافق کرد + عکس ها رسمی؛ صفا هادی به تراکتور پیوست ژاوی برای حل مشکل خود به سفارت آمریکا در مادرید می رود فریاد اریک تن هاخ بر سر بازیکنان منچستریونایتد: چه غلطی می‌کنید؟!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم