Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش میراسماعیلی گفت: حرمت پرچم کشور ما بیشتر از این است که بخواهیم با پرچم IOC در مسابقات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جودو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه مجمع به خوبی برگزار شد، هیچ مسئله‌ای را به عنوان مسئله حاشیه‌ای نداشتیم و کاملا شرایط خوبی در جلسه حاکم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث حسابرسی فدراسیون، گزارش بازرس و خزانه‌دار و تصمیماتی که باید گرفته می‌شد با اکثریت آراء همراه بود که این افتخار بزرگی است که مجمع ما به نمایندگی از جودوی ایران واقعا همدل و متحد هستند و اگر همراهی دوستان در این مدت نبود طبیعتا بنده نمی‌توانستم در فدراسیون کار کنم. شرایط سختی در این مدت 3 سال در فدراسیون جودو با وجود تعلیق ظالمانه وجود داشت، خدا را شکر با همت همه دوستان امروز یک خانواده تقریبا 100 هزار نفری در جامعه جودو داریم و باعث افتخار ما است که از 60 هزار نفر به 100 هزار نفر با وجود تعلیق و کرونا افزایش جمعیت داشتیم.

وی افزود: خیلی دوست داشتیم امروز افتتاح آکادمی را داشته باشیم اما شرایط بسیار اقتصادی سختی داشتیم و تقریبا یک هفته تا دو هفته آینده می‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کنم، هر چند که انتظار این را داشتیم که حمایت جدی داشته باشیم. ما در بحث بودجه مظلوم واقع شدیم و امیدواریم که نگاه ویژه‌ای داشته باشند، از شخص سجادی و صالحی‌امیری تشکر می‌کنم بابت رایزنی‌هایی که در لوزان برای جودو ایران داشتند و ان‌شاءالله تیم ما با قدرت در بازی‌های کشورهای اسلامی در بخش تیمی و انفرادی شرکت خواهد کرد که این اتفاق یک پیروزی بزرگ برای ما بود.

میراسماعیلی با اشاره به تعلیق جودو ایران تاکید کرد: انتظار ما این بود که کرسی ما بتواند به ما کمک کند اما متاسفانه هیچ کمکی در طول این مدت 3 ساله نشد و هیچ قدمی برای رفع تعلیق برداشته نشد و گله‌مندی اعضای مجمع را در پی داشت و خواهان برخورد با یکسری افرادی که تنش‌زا هستند، بودند. وزارت ورزش هم باید ورود کند و  جلوی حضور افرادی که از پیروزی‌ها و موفقیت‌های جودو ناراحت می‌شوند، گرفته شود.

رئیس فدراسیون جودو در واکنش به این پرسش که آیا منظورش از کرسی بین‌المللی شخص آقای درخشان بوده است؟ توضیح داد: من به عنوان رئیس فدراسیون سعی می‌کنم حرمت همه افراد را حفظ کنم اما همراهی و چیزی که انتظار همه ما بود تا دفاع جانانه‌ای از جودو ایران شود، در این موضوع نشد. از سجادی و تیم جدید تشکر می‌کنم که یکی از دغدغه‌هایش این بود که حمایت قاطع کنند و این دلگرمی بسیار خوبی برای ما بود و همین رایزنی‌ها بود که رئیس اتحادیه آسیا پدرانه به ما کمک کرد و همیشه حامی ما بود. نامه‌ای هم که ویزر زد یک موفقیت بزرگ برای جودو بود. ما ده روز آینده بعد از 6 دوره تمدید رأی دادگاه، در تاریخ 29 جولای منتظر رای دادگاه هستیم و فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد رأی قطعی صادر خواهد شد.

میراسماعیلی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر رای قطعی صادر نشود این احتمال وجود دارد که در مسابقات آتی کسب سهمیه المپیک و جهانی با پرچم IOC شرکت کنیم؟ بیان داشت: حرمت پرچم کشور ما بیشتر از این است که بخواهیم با پرچم IOC در مسابقات شرکت کنیم. تاریخی که روز گذشته برای مسابقات آسیایی اعلام شد بعد از تاریخ تعلیق فدراسیون جودو است که یک خبر بسیار خوب بود و ما حتی با وجود اینکه یک سال آینده هم در تعلیق به سر ببریم تیم ملی ما می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند و این یک موفقیت بزرگ برای ما است. در این مدت ما مسابقات سهمیه‌ المپیک را هم داریم و با صحبت‌ها و رایزنی‌هایی که شده ان‌شاءالله با یک شرایط خاصی با وجود تعلیق تیم ما شرکت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جودو در مورد شرایط همکاری با مربی ترکیه‌ای که قرار بود هدایت تیم ملی ایران را به عهده بگیرد؛ گفت:  ما با این مربی قطعی کرده بودیم  اما چون او کارمند کمیته المپیک و کار بین‌المللی می‌کرد، حضورش را منوط به اعلام رای دادگاه فدراسیون جودو کرد، اگر رای منفی بیاید طبیعتا موضوع منتفی می‌شود و اگر رای مثبت باشد ان‌شاءالله بحث حضور او در ایران نهایی می‌شود. ما به همین منظور پست سرمبیگری را خالی نگه داشتیم و یوسف‌زاده به عنوان مدیرفنی تیم بزرگسالان حضور دارد و محسن زکریا هم به عنوان مربی ارشد همکاری خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص پیش بینی خود از نتیجه احتمالی جودو ایران در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: من به تک‌تک بچه‌های تیم امیدوار هستم، هم در بخش آقایان و هم خانم‌ها، اما یک جنگ نابرابر داریم و به خاطر این است که ما 3 سال از میادین دور بودند و حریفان ما همه در اردو بودند، شرایط‌مان سخت است اما بچه‌های ما هم زحمت کشیدند و می‌دانم که نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و امیدواریم که بتوانند از حقانیت 3 سال مظلومیت جودو ایران دفاع کنند.

میراسماعیلی در پایان درخصوص سرنوشت اردوی مشترک ایران با آذربایجان و تونس نیز گفت: آذربایجان را اصلا در دستور کار نداشتیم. اردوی تونس بود که کنسل کردیم چون تیم شان می‌خواست در یک مسابقاتی شرکت کند و الان رایزنی کردیم که بتوانیم جایگزین پیدا کنیم و اگر پیدا نکنیم با همین شرایط در مسابقات شرکت خواهیم کرد. هم با ترکیه و هم با ارمنستان صحبت کردیم ولی جواب نهایی نگرفتیم. ما مدت 10 روز است که یک مدرس از کرواسی در ایران حضور دارد و در این مدت با تیم ملی کار کرد و شرایط خوبی بود و بچه‌های ما کاملا راضی بود و امیدواریم که تیم بانوان‌مان هم موفق باشد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو مسابقات شرکت رئیس فدراسیون جودو ایران پرچم IOC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر

تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا مشاهده می‌کنید./ بیسیمچی مدیا

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم