Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:50:56 GMT

میزبانی مشهد از ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۳۲۷

میزبانی مشهد از ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از میزبانی حدود ۳.۷ میلیون مسافر از ابتدای تابستان در مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ۸۵۴ هزار و ۲۰۲ سفر ورودی به مشهد انجام شده که سه میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۴۵ مسافر وارد مشهد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد سهم سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۵۲ هزار و ۷۹ سفر با ورود ۸۴۱ هزار و ۶۴۸ مسافر، سهم سفرهای ریلی ۱۰۸۲ سفر با ورود ۵۱۹ هزار و ۵۲۶ مسافر، سهم سفرهای هوایی ۲۵۱۴ سفر با ورود ۳۵۴ هزار و ۳۴۸ مسافر و سهم خودروهای شخصی ۷۹۸ هزار و ۵۲۷ سفر با ورود یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۲۳ مسافر به مشهد بوده است.

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص وضعیت خروج مسافران از مشهد نیز گفت: در این بازه زمانی از مجموع ۸۳۵ هزار و ۲۲۲ سفر خروجی، سه میلیون و ۵۹۸ هزار و ۵۲۶ مسافر از مشهد خارج شده‌اند.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: سهم سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۴۶ هزار و ۸۰۳ سفر با خروج ۷۶۹ هزار و ۱۱۸ مسافر، سهم سفرهای ریلی ۱۰۸۲ سفر با خروج ۵۲۰ هزار و ۷۱۳ مسافر، سهم سفرهای هوایی ۲۵۰۶ سفر با خروج ۳۴۶ هزار و ۸۱۴ مسافر و سهم خودروهای شخصی ۷۸۴ هزار و ۸۳۱ سفر با خروج یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۸۱ مسافر از مشهد بوده است.

ورود بیش از ۱۳۰ هزار گردشگر خارجی از ابتدای تابستان

وی با اشاره به ورود ۱۳۰ هزار و ۷۷ مسافر خارجی از ابتدای تیر ماه سال جاری به مشهد خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۵۳ هزار و ۳۵ مسافر عراقی، ۶۴۱۵ مسافر افغانستانی و ۷۰ هزار و ۶۲۷ مسافر از سایر ملیت‌ها وارد مشهد شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسافر مسافرت زائر مشهد حرم رضوی گردشگر گردشگري سفر هوایی سفر ریلی سفر جاده ای سفر با ورود سفر با خروج سهم سفرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند