Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کارگاه تخصصی آموزش شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، شناسایی ایده‌های مناسب، جذاب و دارای توجیه فنی و اقتصادی، نخستین و مهم‌ترین گام در فرآیند نوآوری و کارآفرینی آموزشی است. شناسایی ایده‌های کسب و کار، به تکنیک و مهارت‌های خاصی نیاز دارد که در این دوره آموزشی، معرفی شده و افراد از طریق انجام کارهای عملی و یادگیری مشارکتی آن‌ها را فرا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه تخصصی آموزش شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در توسعه منابع انسانی، به منابع مناسب برای جستجوی ایده و هم‌چنین روش استفاده از برخی تکنیک‌ها مانند طوفان فکری برای خالقیت گروهی اشاره خواهد شد. تعیین معیارهای مناسب برای ارزیابی یک ایده اولیه و رد یا قبول آن و همچنین معیارها و روش‌های آسان برای مقایسه چند ایده و انتخاب ایده برتر نیز در این کارگاه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این کارگاه آموزشی به انواع ایده‌های کسب و کار در صنعت آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی اشاره خواهد شد و برخی ایده‌ها نیز مورد بحث و بررسی گروهی قرار می‌گیرند. فناوری آموزشی، تدوین دوره یا برنامه درسی برای آموزش مهارت‌ها و شایستگی‌های جدید و همچنین کسب و کارهای مجازی و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این دوره معرفی خواهند شد.

مدت این دوره آموزشی ۸ ساعت و در روزهای ۲ و ۴ مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود. مدرس این کارگاه تخصصی آموزشی «مرتضی پرهیزکار» است. شهریه شرکت در این کارگاه تخصصی ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۴۶۵۰ -۰۲۱ و ۸۴۶۵۱۴۲۰-۰۲۱ تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام به لینک https://jtehran.com/classroom/۲۲۶۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی تهران توسعه منابع انسانی کارگاه تخصصی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۷۰ خواهر و ۱۲ برادر در استان سمنان برگزار شد.

کد خبر 6095987

دیگر خبرها

  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی