Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که امواج رسانه بیگانه بر سر خانوارهای ایرانی سایه افکنده است،این روزها سیما روی خوش به شهروندان دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان نشان نمی دهد و امواج رسانه ملی با قطعی مکرر همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در حالی که شدت امواج بیگانه برای ترویج فرهنگ غرب بر سر خانواده ها سایه افکنده است،اما در مرکز شهرستان رودبارجنوب و روستاهای اطراف سیما روی خوش به شهروندان نشان نمی دهد و فرستنده ها دچار قطعی هستند و این امر موجب شده است تا شهروندان در روستاهای دور دست به ناچار برنامه های غربی را به تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با آمدن سیستم دیجیتال ضمن ارائه شبکه‌های تلویزیونی بیشتر ارتقای کیفیت در صدا و تصویر در شبکه‌های تلویزیونی ایجاد شد اما این بهبود یافتن و خداحافظی با آنالوگ در شهرستان رودبارجنوب در  این روزهای حال و هوای متفاوتی دارد.

فرستنده های دیجیتال در رودبارجنوب مسئول ندارند

زابلی یکی از شهروندان رودباری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قطعی چند روز گذشته شبکه های دیجیتال در رودبار جنوب گفت: مدتی است که فرستنده های دیجیتال شهرستان در حال قطع و وصل می شوند که این مشکل گویا قصد درست شدن هم ندارد.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه فرستنده های دیجیتال در شهرستان رودبارجنوب مسوول ندارد ، بیان کرد: صدا و سیمای استان کرمان باید یک نفر متخصص که به تمام کارهای تعمیر و راه اندازی فرستنده های دیجیتال مسلط باشد در شهرستان بکارگیری کند.
 
زابلی ادامه داد: ضرورت دارد هر چه سریعتر صدا و سیمای استان در این خصوص تدبیری داشته باشد.
 
این شهروند رودباری تصریح کرد: امیدواریم صدای و سیمای کرمان به صورت جدی برای رفع این مشکل در شهرستان اقدام نماید تا مردم ما کمتر با مشکل قطعی دیجیتال ها مواجه شوند.
 
گوشی موبایل حکم تلویزیون خانگی را دارد

پیردادی یکی دیگر از شهروندان رودباری نیز در این رابطه اظهار کرد: مدتی است که امواج رسانه ملی به خانه های ما نمی رسد و برنامه های تلویزیونی را از گوشی موبایل تماشا می کنیم.

وی ادامه داد: ابتدا فکر می کردم که مشکل از آنتن تلویزیون است اما بعدا متوجه شدم که این مشکل اعصاب همه شهروندان را به هم ریخته است.

 مسئولین به صداو سیمای استان نامه بزنند

مهدی خانه گیر خبرنگار صدا و سیما در رودبارجنوب در رابطه با این مشکل گفت: معاونت برنامه ریزی فرمانداری رودبارجنوب برای رفع مشکل باید به صدا وسیمای استان نامه بزند.

علی ای حال،توجه به پوشش شبکه دیجیتال در نقاط مختلف شهرستان و در مناطق مختلف شهری و روستایی از انتظارات مهم مردم در دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان است که امیدواریم با همکاری بیشتر صدا و سیمای مرکز استان عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرستنده های دیجیتال امواج رسانه سیمای استان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته «زمین پاک»، شهرداری گرگان با همراهی و حضور حدود ۲۰۰ فعال محیط زیست پارک جنگلی النگدره را از وجود زباله پاکسازی کرد.

وی ادامه داد: این پاکسازی در ادامه پویش مسئولانه مردمی در پاکسازی جنگل های هیرکانی در النگدره در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

سالاری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این اقدام فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی و آموزش مسائل زیست محیطی با همراه نمودن شهروندان در خصوص عدم رها سازی زباله در طبیعت برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال مبنی بر «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین» نام گذاری شده است و همانطور که می دانیم نزدیک به ۵۰۰ سال زمان می برد تا پلاستیک در طبیعت تجزیه شود تلاش کنیم با فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان پلاستیک زباله در طبیعت رها نشود.

سالاری خاطر نشان کرد: امیدواریم روز زمین پاک فرصتی برای یادآوری همه ما جهت احترام به زمین به عنوان مادر هستی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری شهروندان برای پاکیزه نگه داشتن طبیعت و محیط زیست  در اذهان عمومی به اولویت همیشگی تبدیل شود.

لازم به ذکر است، اختتامیه این پویش با حضور سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان و معاونین، صفرعلی پایین محلی و حمیدرضا آقاملایی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و نیروها و ادوات شهرداری و همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری و دفتر مشارکتهای مردمی شهرداری و همچنین همراهی مسئولین منابع طبیعی، اداره ورزش و جوانان و جمع کثیری از طبیعت دوستان در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج