Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:46:17 GMT

توخل شخصا برای این انتقال با من تماس گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۴۳۴

توخل شخصا برای این انتقال با من تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و باتجربه هفته گذشته از ناپولی راهی چلسی شد و خیلی زود به هم تیمی های جدید خود در تور پیش فصل این باشگاه در آمریکا پیوست. حالا کالیدو کولیبالی اعتراف کرد از این انتقال بسیار هیجان زده شده و می خواهد خودش را در دشوارترین لیگ جهان مورد آزمایش قرار دهد.

کالیدو کولیبالی، گفت: "واقعا هیجان زده هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه توماس توخل من تماس گرفت و به من گفت که از من چه می خواهد، برایم مهم و در انتقالم به چلسی تاثیرگذار بود. من واقعا خوشحالم که زیر نظر توخل کار می کنم. این سرمربی را از روزهای حضورش در پاریس به عنوان پاری سن ژرمن می شناختم و توخل مستقیما با من تماس گرفت تا بپرسد که آیا می خواهم به چلسی بیایم یا نه و البته پاسخ من نیز مثبت بود. 

توماس توخل هم انسان و هم سرمربی بسیار خوبی است و من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. امیدوارم تجربیاتم را به همه بازیکنان انتقال داده و بتوانم به خصوص به بازیکنان جوان کمک کنک. من هشت فصل در ناپولی بازی کردم، در لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات مهم حضور داشتم اکنون می خواهم در لیگ برتر بیشتر یاد بگیرم. 

می دانم که لیگ برتر بسیار سریع و فیزیکی، اما تاکتیکی هم است، بنابراین باید به سرعت با شرایط جدید سازگار شده و به بازیکنی تبدیل شوم که سرمربی می خواهد.  شخصا می خواستم تست پزشکی خود را زودتر پشت سر بگذارم و هر چه زودتر به تور پیش فصل در آمریکا بروم، اما انجام این کارها کمی زمان می برد. من واقعا خوشحالم، زیرا تصمیم بزرگی گرفتم که به چلسی بیایم. می خواستم خودم را در بزرگ ترین لیگ جهان آزمایش کنم و از همه برای اینکه این شانس را به من دادند تشکر می کنم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی کالیدو کولیبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟