Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از مدال آوران، ورزشکاران، مربیان و داوران کردستانی حاضر در رقابت‌های جهانی و آسیایی و بین المللی سال ۱۴۰۰، با بیان اینکه کمتر از هشت درصد اشتغال استان مربوط به بخش صنعت است، ادامه داد: بخش کشاورزی کردستان صنایع تبدیلی ندارد و معادن استان نیز بجز چند مورد توان آنچنانی ندارند، به همین دلیل برای حمایت از بخش ورزش باید بخش صنعت و معدن استان توانمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به کردستان، بیش از ۲۴ تا ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه اقتصادی استان مصوب شد که می‌توان از این محل به تقویت بخش صنایع استان کمک کرد.

زارعی کوشا گفت: در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان نیز در مورد موضوع اقتصاد ورزش با تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مذکراتی را انجام داده‌ایم که امیدواریم با رفع برخی از موانع، شاهد حمایت آنها نیز از بخش ورزش استان باشیم.

وی اضافه کرد: تامین مالی و داشتن پشتوانه، موضوعی بسیار مهم در حمایت از بخش ورزش و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است و تا این موضوع درست نشود، توفیقی حاصل نخواهد شد.

استاندار کردستان افزود: توان مالی دولت محدود است و علاوه بر این محدودیت‌های قانونی نیز وجود دارد که باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.

وی تاکید کرد: کردستان یک استان محروم نیست و نباید به آن ترحم آمیز نگاه کرد، چون دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری است.

زارعی کوشا ادامه داد: قطعا بهترین ظرفیت استان نیروی انسانی آن است که بالاتر از سایر بخش‌های کشاورزی، گردشگری، معدن و غیره می‌توان بر این توانمندی تکیه کرد و سند آن ورزشکاران قهرمان استان هستند که از گذشته تا کنون در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده‌اند.

وی یادآور شد: در برخی از رشته‌های ورزشی در گذشته شرایط بهتری داشته‌ایم که باید این رشته‌ها دوباره احیاء شود و پدیده‌های ورزشی جدید نیز حمایت شوند.

کسب سالانه ۸۵۰ مدال توسط ورزشکاران کردستانی در مسابقات کشوری

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران کردستانی سالانه ۸۰۰ تا ۸۵۰ مدال در سطح کشور کسب می‌کنند که این مایه افتخار برای استان است.

حامد جولایی افزود: ورزش استان روز به روز در حال پیشرفت است و در حال حاضر در تمامی رشته‌ها ورزشکاران استان در تیم ملی حضور دارند و مقام کسب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورزش استان نیاز به تحول دارد، اضافه کرد: تا زمانی که بخش خصوصی از بخش ورزش استان حمایت نکند، شاهد تحول در این بخش نخواهیم بود چون اعتبارات دولتی ناچیز بوده و کفاف این بخش را نمی‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هیچ اعتباری به هیات‌های ورزشی استان تعلق نگرفته است، گفت: برغم همه کمبودهای مالی ورزشکاران استان سرآمد هستند و ما امیدواریم این روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

در این مراسم ۴۲ ورزشکار قهرمان کشوری و بین المللی و پنج خانواده شهدای ورزشکار استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها اسماعیل زارعی کوشا کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا کردستان وزارت ورزش و جوانان اسماعیل زارعی کوشا کردستان وزارت ورزش و جوانان سنندج بخش ورزش زارعی کوشا ورزش استان رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟