Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:04:14 GMT

ابرسازه حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۱۸۶

ابرسازه حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی پیرهادی و مهدی بابایی اعضای شورای شهر تهران و همچنین رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ تهران آئین رونمایی از اثر حجمی میدان الغدیر (ضریح قلب) رونمایی شد.

صیادی در این مراسم با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکارانش در سازمان زیباسازی برای آماده‌سازی این اثر حجمی گفت: طی یک ماه گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این اثر حجمی به عنوان نمادی از ضریح امیرالمومنین به ارتفاع ۱۰ و عرض ۸ متر از فلز ساخته شد تا همزمان با دهه ولایت در میدان الغدیر منطقه ۴ تهران نصب و رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اثر حجمی ضریح قلب برگرفته از ضریح حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است، گفت: به دلیل اهمیت منطقه ۴ و به خاطر وجود میدان الغدیر این اثر حجمی در این محل نصب شده است.

در ادامه این مراسم، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران نیز با تاکید بر اهمیت هویت بخشی به میدان‌های پایتخت، گفت: ارتقای هویت بسیاری از میدان‌های بزرگ تهران لازم و ضروری است و در آینده نزدیک یک اثر فاخر در میدان قرآن رونمایی می‌شود.

مهدی پیرهادی افزود: سازمان زیباسازی در این دوره اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده که امسال این سازمان در ۲۰ میدان تهران اثر فاخر رونمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال ۱۴۰۲ در ۵۰ میدان تهران اثر هنری در شأن میدانگاه‌های پایتخت نصب می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه شهرداری تهران ضریح قلب رونمایی مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه اثر حجمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903083

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • جزییات سه طبقه شدن میدان ونک | این تغییر چه زمانی رخ می دهد؟
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • برجسته کاری حجمی فرش بیجار (فیلم)