Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت گروه جهادی شهید زمانی نیا و به مناسبت عید سعید غدیر 12 زندانی آزاد شدند و 12 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند تهیه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین غیاثی اظهار داشت؛ گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا(جامعه ورزش) که از مجموعه های فعال معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور می باشد در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک های عام المنفعه، و بمناسبت عید سعید غدیرخم، اقدام به راه اندازی کمپینی تحت عنوان «کمپین به عشق علی» با حمایت آقایان رضا شیری و امیر آرتا جهت کمک به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشورمان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور خاطرنشان کرد؛ پس از استقبال گسترده مردم از کمپین فوق و بررسی های بعمل آمده، اقدامات اولیه را جهت رفع مشکل محروم در دست اقدام قرار گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا(جامعه ورزش) عنوان کرد: اولین اقدام مهم، تهیه ۱۲ سری جهیزیه کامل برای زوج های نیازمند و رهن ۱۲ منزل مسکونی برای زوجینی که مشکل مالی داشتند بود که همزمان با عید سعید غدیر خم انجام گردید.

حجت الاسلام غیاثی در ادامه به سایر اقدامات گروه جهادی همزمان با عید سعید غدیر خم اشاره کرد و افزود؛ آزادسازی 12 زندانی جرائم غیر عمد سرپرست خانوار و پخت ۳ هزار پرس غذای گرم و تقسیم بین نیازمندان کرمان، راور و رودبار از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی می باشد.

وی تصریح کرد؛ همچنین معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت ، اقدام به راه اندازی صندوق قرض الحسنه ای به‌مبلغ ۵ میلیارد ریال برای نیازمندان شهرستان راور-کرمان نمود. 

معاونت محرومیت زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور گفت؛ گروه جهادی شهید وحید زمانی نیا (جامعه ورزش) به عنوان سفیران کار و تلاش، در جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دورافتاده ترین نقاط با اخلاص، همه توان و ظرفیت خود را جهت رفع فقر و محرومیت به کار گرفته اند و از هیچ تلاشی در جهت شاد کردن دل مردم دریغ نخواهند کرد.

    Play Video
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه جهادی شهید زمانی نیا عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است