Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از اهالی روستای «چشمه سنگی» شهرستان اسلام آبادغرب مبنی بر اینکه شخصی پس از جلب اعتماد آن‌ها و به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار بورس و خرید رمز ارزهای دیجیتال مبلغ زیادی از آن‌ها اخذ کرده، اما پس از آن متواری شده و دیگر تماس‌هایش را پاسخگو نیست، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با دریافت این گزارش اقدام خود را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای وی را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم فراری را دستگیر و این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به کلاهبرداری ۲۲۰ میلیارد ریالی از ۱۴ نفر اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان کلاهبردار میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی