Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در قالب برپایی این نمایشگاه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج نسبت به ارائه خدمات مختلف فرهنگی، امدادی، عرضه صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی برای بازدید و استفاده مردم اقدام شده است .

در جریان برگزاری این نمایشگاه که با همراهی بسیجیان عضو پایگاه‌های مقاومت زیرپوشش مواجه است هر پایگاه نسبت به ارائه عملکرد خود در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم و توزیع بسته‌های معیشتی را در معرض نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات بسیج و پایگاه‌های مقاومت به خصوص در سال‌جاری برای تحقق شعار سال و جلب مشارکت آحاد مردم و جوانان در برنامه‌های بسیج و ایجاد انگیزه برای توسعه برنامه‌ها جزو اهداف برپایی نمایشگاه اسوه است که به مدت سه روز برای بازدید مردم و علاقه‌مندان در ناحیه مقاومت شهید الله‌ دادی دایر است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با چندین برنامه فرهنگی و هنری همراه بود تعدادی از مسئولان بسیج و ناحیه مقاومت منطقه به اهمیت برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها با مشارکت مردم و جوانان و همراهی و حمایت مسئولان برای ارائه خدمات بهتر و بیان عملکردها اشاره کردند و تداوم آن را خواستار شدند.

مشابه این نمایشگاه طی روزهای اخیر در اکثر مناطق و شهرستان‌های استان یزد برگزار شده که مورد استقبال قرار گرفته است .

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسییجی دارد.

***

سالن ورزشی امام‌حسین(ع) روستای مدرسی در بخش مرکزی شهرستان یزد با حضور جمعی از مردم و مسئولان افتتاح شد. 

 ساخت این مجموعه ورزشی در سال ۹۸ آغاز و در طی سالیان گذشته در چند نوبت متوقف شده بود که با پیگیری بخشداری، همکاری اداره ورزش و جوانان ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای مدرسی با صرف ۴۰ میلیارد ریال در زیربنای ۸۰۰ مترمربع تکمیل و افتتاح شد.

فرماندار یزد به اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان و بخش مرکزی اشاره کرد و گسترش آن را با همکاری خیران و بخش‌خصوصی خواستار شد.

سیدمحمدرضا مدرسی در این مراسم از تمامی افرادی که برای ساخت این سالن ورزشی تلاش داشتند قدردانی کرد و افزود: گسترش برنامه‌های ورزشی در شهر و مناطق روستایی جزو مسائل مهم است و باید تداوم داشته باشد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ایجاد فضای مناسب برای ورزش به خصوص جذب نوجوانان و جوانان جزو برنامه‌های مهم دولت است که در سطح استان پیگیری می‌شود.

علیرضا پورسلمان افزود: ورزش نقش اصلی در ایجاد سلامتی و نشاط همگانی دارد و باید همه مسئولان با همکاری خیران و بخش‌خصوصی برای توسعه آن وظایف خود را انجام دهند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

***

برای نخستین بار ۸۰ حافظ زیارت جامعه کبیره در مهریز چهارشنبه شب در آیینی با حضور امام‌جمعه و جمعی از مردم و مسئولان در این شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

در این آیین معنوی که در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) برگزار شد از این افراد که جزو  اقشار مختلف مردم شهرستان بودند با لوح سپاس و هدایی تجلیل شدند.

امام‌جمعه مهریز در این آیین با قدردانی از ستاد زیارت جامعه کبیره شهرستان که برای نخستین بار نسبت به برگزاری این مسابقه اقدام کرده است به اهمیت ترویج معارف اسلامی در بین مردم به خصوص نسل جوان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، زیارت جامعه کبیره را درس بزرگ امام‌شناسی و جزو بهترین دعاها ذکر کرد که باید بیش از گذشته برای مطالعه آن و ترویج ارزش‌های الهی در جامعه اقدام شود.

وی به توطئه فرهنگی و اقتصادی دشمنان در قالب جنگ ترکیبی علیه نظام و انقلاب اسلامی به خصوص علیه نسل جوان اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با اهداف دشمنان ترویج فرهنگ معارف اسلامی است.   

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: قرائت دعا و توجه به ادعیه نقش مهمی در موفقیت‌های زندگی و تحقق ارزش‌های الهی دارد و باید روز به روز در جامعه افزایش یابد.

محی‌الدینی از اعضای ستاد زیارت جامعه کبیره شهرستان که برای گسترش آن دعا و آشنایی نسل جوان و خانواده‌ها تلاش دارند قدردانی کرد و ارتقای آن را خواستار شد.      

ابتدای این مراسم معنوی با نوای گرم حاج زین‌العابدین و قرائت زیارت جامعه کبیره آغاز شد و همچنین اجرای تواشیح و گروه سرود همای رحمت از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

    

برچسب‌ها گردشگری یزد سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری یزد سازمان بسیج سازندگی گردشگری یزد سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان زیارت جامعه کبیره برنامه ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی