Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:56:53 GMT

آزادی ۲۱۲ زندانی جرائم غیر عمد‌ در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۵۱۵

آزادی ۲۱۲ زندانی جرائم غیر عمد‌ در اصفهان

حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان در جمع خیرین اصفهانی در سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) گفت:با موافقت اعضا کمیسیون عفو استان زمینه آزادی ۲۱۲ زندانی از زندان های استان فراهم شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ،همزمان با سالروز میلاد هفتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم (ع)و در یکی دیگر از چهارشنبه های امام رضایی با حضور مسوولین ارشد قضایی استان زمینه آزادی ۲۱۲ زندانی فراهم گردید 
حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان در این آیین با تبریک عید غدیر  و میلاد امام موسی کاظم (ع)طی سخنانی در حدیثی از پیامبر (ص) گفت:پیامبر با اشاره به نزول آیات سوره عنکبوت به اصحاب فرمودند خداوند قصد غربالگری و امتحان امت من را دارد و بعضی ها از این امتحان سربلند بیرون نمی آیند و برخی هم شاید مردود ومشروط شوند و در دوره آخر زمان سخت ترین دوره این آزمایش ها از جمله در مورد اموال برای دفاع از دین خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات و تلاش های خیرین در استان گفت:بحمداله با حرکت های بزرگ خیرین در زندان های استان در زمانها و مناسبتهای مختلف سال خیرین  زمینه  آزادی تعداد زیادی از محکومان غیر عمدی فراهم شده است.


جعفری ادامه داد:امسال خیرین در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ستاد دیه استان با کمک شصت میلیارد تومانی خود زمینه آزادی ۳۴۰ زندانی را مهیا کردند و بعد از ماه مبارک رمضان نیز با برپایی چهارشنبه های امام رضایی زمینه آزادی و‌کمک به خانواده ها را در خیریه امام موسی کاظم (ع)دنبال می کنند .
وی در ادامه سخنانش از مشارکت جدید خیرین جوان در خیریه و زندان ها نیز قدردانی کرد و گفت  در برگزاری چهارشنبه امام رضایی کمک های قابل توجهی در زمینه آزادی ،درمان،اموزش،تهیه جهیزیه،رهن و اجاره ،اعزام خانواده های زندانیان به مشهد مقدس و همچنین تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی به زندانها صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.
رییس شورای قضایی در بخش پایانی سخنان خود به حرکت ارزشمند کمیسیون عفو استان نیز اشاره کردو گفت:با بررسی و‌پیشنهاد اعضای کمیسیون عفو استان و با همت دادستان محترم مرکز استان و اداره کل زندانها تعداد ۲۱۲ زندانی که دارای شرایطی همچون جرایم کم‌اهمیت و فقد  سابقه کیفری و کمتر از چهار ماه حبس از آنان باقی مانده است به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع)در زندان های استان شناسایی که از بند آزاد و به آغوش خانواده باز می گردند. البته همانگونه که قبلا هم مکرر اعلام کردیم اینگونه تصمیمات و اقدامات ارفاقی به هیچ وجه شامل مجرمان سابقه دار ، خطرناک و حرفه ای نمیشود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان آزادی زندانیان دادگستری اصفهان امام موسی کاظم زمینه آزادی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • هدیه متفاوت به معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند