Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک در سالن اجتماعات این سازمان افزود : آنچه امروز در مقابل تهاجم های فرهنگی و سیاسی، تحریم ها و تلاش دشمن ضروری است تقویت بنیان های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت :اگر در دوران انقلاب اسلامی و صحنه های مختلف شعار مقاومت سر دادیم در واقع شعار نبود بلکه اعتقاد قلبی بود و در این مسیر اعتقادی ،شهدای گرانقدر زیادی نیز تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : اگر در عرصه‌های بین المللی ایران اسلامی مقتدرانه درخشیده، به دلیل بنیان مذهبی و اعتقادات دینی و ولایتمداری ملت ما بوده است. 
حسنوند ادامه داد: تقویت بنیان های دینی و فرهنگی همواره از اولویت های ما است و همه قوا  در این زمینه کنار هم قرار دارند.

وی با تاکید بر همدلی آحاد مردم و مسوولین برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی گفت :در این راستا باید همه سلایق و  ظرفیت ها کنار هم قرار گیرند و با هدف مشترکی که دارند از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای محقق شدن اهداف مشترک استفاده شایسته  کنند.
وی با اشاره به اعتبارات شهرستان اندیمشک و لزوم حمایت از برنامه های فرهنگی و مذهبی گفت : اعتبارات خوبی در حوزه مساجد و حسینیه ها و مسائل فرهنگی به شهرستان اختصاص یافته است.
وی سازمان تبلیغات اسلامی را یک مجموعه فرهنگی بسیار تاثیر گذار دانست و گفت : تعداد نیروهای سازمان تبلیغات شهرستان کم است و با توجه به اهداف و برنامه های این مجموعه بزرگ فرهنگی نیاز به نیروی انسانی بیشتر داریم.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت : دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در کنار دستگاههای فرهنگی و مذهبی قرار گیرند تا برنامه های هرچه بیشتری در این حوزه اجرایی شود .
وی بیان کرد : امروز شبیخون فرهنگی شدت گرفته و دشمن مسایل اعتقادی را هدف قرار داده است و در این زمینه از ابزار رسانه ای استفاده گسترده ای می کند.
وی بر لزوم همراهی همه مجموعه های فرهنگی و مذهبی برای اجرای برنامه های کیفی در این حوزه تاکید کرد.

حسنوند خاطرنشان کرد :ایام محرم و صفر فرصت بسیار خوبی برای استفاده از ظرفیت ها و تقویت بنیان فرهنگی و مذهبی است و فعالان فرهنگی از این فرصت استفاده کنند.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شرایط کرونایی را فرصتی برای بهره برداری و سواستفاده دشمنان عنوان کرد و گفت: تعطیلی مراسم های فرهنگی مذهبی و دینی به دلیل کرونا  از عواملی بوده که مورد سواستفاده دشمنان برای تحقق اهداف شوم و ضد دینی آنها قرار گرفته است .
وی افزود: اما اینک که تا حدودی شرایط به روال عادی بازگشته  باید قوی و محکم تر از همیشه زمینه برگزاری شایسته برنامه های فرهنگی و مذهبی تاثیرگذار فراهم گردد.


دشمن امید مردم کشور را هدف قرار داده است  

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در این  مراسم افزود : انقلاب ما انقلاب معیشت نبوده بلکه انقلاب فرهنگی و انقلابی بزرگ برای زمینه سازی  ظهور حضرت مهدی(عج) بوده است .
وی بیان کرد : امروز به سبب اقتدار کشورمان ، قدرت‌های جهان در مقابل رهبر معظم انقلاب زانو می‌زنند و ایشان راهبردهای نظام جمهوری اسلامی و حکومت دینی را دیکته می کنند که نشان دهنده اقتدار انقلاب و کشور است .
وی اظهار داشت : آمریکا باید اقرار کند که تحریم ها و تهدیدعایش شکست مفتضحانه خورده است.
وی با اشاره به شرایط جامعه گفت : وجود مشکلات اقتصادی در کشور غیرقابل انکار است  اما واقعیت این است که ما اکنون در موضع اقتدار هستیم و در برابر ابرقدرتها ایستادگی کرده ایم.
 حجت الاسلام اخوان صباغ گفت:امروز جنگ ، جنگ نظامی نیست بلکه جنگ ترکیبی شامل همه ابعاد است و مردم ما به عشق ارزش های اسلامی و انقلابی همواره در صحنه هستند.
وی ادامه داد: در عید غدیر مردم با عشق به مولا علی بسیاری از برنامه ها را خودجوش اجرا کردند که مصداق اعتقاد راسخ ملت به ارزش های دینی و اسلامی بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت : باید تلاش کنیم ضعف های جامعه را بر طرف کنیم و از ظرفیت های موجود در این راستا استفاده بهینه داشته باشیم.
وی اظهار داشت : ظرفیت های بسیار خوبی داریم و برای امید آفرینی بیشتر در جامعه و رفع مشکلات مردم باید استفاده شوند.
 امام جمعه اندیمشک هم گفت : شهرستان اندیمشک در ابعاد مختلف فرهنگی ،مذهبی و ولایتمداری به خوبی پیشرو بوده است و هرچقدر تلاش ها بیشتر شود سربلندتر از همیشه خواهد بود .
حجت الاسلام سید کمال موسوی افزود : استفاده از پتانسیل های شهرستان برای تحقق برنامه های اثرگذار دینی و فرهنگی ضروری است و این مهم باید با همدلی مورد توجه باشد.
وی تاکید کرد : برای رسیدن به اهداف بزرگ باید همدل و همراه باشیم و همه با هم و در کنار هم برای مقابله با تهاجم ها و توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنیم .

به گفته وی مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد بسیار مهم فرهنگی باید محور بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی باشد .

وی بر ضرورت حمایت و همدلی برای تحقق اهداف این سازمان تاکید کرد .

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام حیدر شهریاری رییس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک تقدیر و حجت الاسلام محمد جواد حسینوند بعنوان رییس جدید این سازمان  معارفه شد.

برچسب‌ها کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند اندیمشک سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی حجت الاسلام تقویت بنیان برنامه ها برای تحقق ظرفیت ها کنار هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است