Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:06:08 GMT

بهترین روش‌های کاریابی و استخدام در ایران چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۴۲۹

بهترین روش‌های کاریابی و استخدام در ایران چیست؟

 

در گذشته‌ای نه چندان دور که استفاده از اینترنت آنقدر رایج نبود، برای کاریابی و استخدام گزینه‌های مختلفی وجود داشت. شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیدا کردن کارمند مناسب به آموزشگاه‌ و دانشکده‌ها مراجعه می‌کردند یا آگهی خود را در روزنامه و نشریات ثبت می‌کردند. افراد جویای کار نیز، یا به بنگاه‌های کاریابی مراجعه می‌کردند یا توسط معرف به شرکت‌های مختلف معرفی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، روش‌های نوینی برای پیدا کردن کار شکل گرفته است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

روش‌های نوین کاریابی و استخدام

یکی از روش‌های امروزی برای انتخاب شغل مناسب، شبکه‌های اجتماعی است. بعضی از شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین، بستر مناسبی برای معرفی کار و جذب نیرو است. کسانی که به دنبال کار هستند می‌توانند با آپدیت کردن رزومه خود در لینکدین، در یافتن یک شغل مناسب در یک شرکت خوب خوش شانس باشند. از دیگر روش‌های نتیجه بخش در روند کاریابی، می‌توان به وبسایت‌های استخدام و کاریابی اشاره کرد که در ادامه به معرفی یکی از انها خواهیم پرداخت.

 

بانی‌کار؛ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه انتخاب شغل

همه می‌دانیم که یکی از نیازهای هر سازمان و شرکتی، استخدام نیرو در رده‌های شغلی مختلف است. از کارآموز گرفته تا نیروهای متخصص و مدیران ارشد. همانطور که توضیح دادیم، در گذشته، برای استخدام این نیروها زمان و هزینه‌ زیادی صرف می‌شد.

بانی‌کار برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، آسان‌ترین راه برای جذب نیرو را در اختیار شرکت‌ها قرار داده است. سرویس استخدام تضمینی بانی‌کار، با آسان کردن فرآیند جذب و استخدام نیروهای متخصص و ارشد، ضمن کوتاه کردن مدت زمان این فرآیند موجب کاهش هزینه‌های سازمان می‌شود. کارفرمایان می‌توانند به راحتی و با پر کردن درخواست استخدام تضمینی در بانی‌کار، فرآیند جذب و استخدام نیروهای کارشناس، متخصص و ارشدشان را به تیم زبده و حرفه‌ای بانی‌کار بسپارند. این مجموعه با معرفی نیروهای متخصص به شرکت‌ها گامی مفید در جهت بهینه‌سازی فرایند جذب و استخدام برداشته است.

از جمله شرکت‌هایی که تجربه استخدام تضمینی با بانی‌کار را داشته‌اند؛ می توان به شیپور، چرم مشهد، با سلام و گلرنگ اشاره کرد.

همچنین علاوه بر قابلیت استخدام تضمینی در صورتیکه کارفرما هستید، می‌توانید با ثبت نام در قسمت کارفرما وارد شده و با ذکر مشخصات، آگهی خود را برای جذب نیرو ایجاد کنید و اگر جویای کار هستید می‌توانید با اعمال فیلتر، شغل مناسب خود را بیابید. استخدام و کاریابی بانی‌کار فقط مختص به شهر تهران نیست. افرادی که جویای کار در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، رشت، تبریز و اهواز هستند می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس https://banikar.com/ در بهترین شرکت‌ها استخدام شوند.

قبل از کار با بانی‌کار چه مواردی را باید بدانیم؟ ایجاد حساب کاربری در بانی‌کار

شما می‌توانید با دانلود برنامه بانی‌کار و یا مراجعه به وبسایت بانی‌کار روند ثبت نام سریع و آسان را طی کنید و به عنوان کارجو یا کافرما ثبت نام کنید.

چگونگی نمایش رزومه کارجویان به کارفرمایان

اگر کارجو هستید، بر اساس فیلدهای انتخابی شما، آگهی‌های مناسب به شما نمایش داده می‌شود و شما قادر خواهید بود برای موقعیت‌های شغلی مختلف رزومه ارسال کنید و یا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.

در صورتیکه کارفرما هستید،‌ امکان این را دارید که بر روی بانی‌کار آگهی شغلی خود را ثبت کنید و با خرید بسه خرید رزومه، رزومه کارجویان را مشاهده کنید.

چگونگی استفاده از فیلترها

برای اعمال فیلتر اگر شغل خاصی در شهر مشخص شده‌ای مدنظر دارید، امکان انتخاب حداکثر ۵ دسته‌بندی شغلی برای شما وجود دارد.

با بانی‌کار، رویای داشتن شغل خوب را به حقیقت تبدیل کن!

اگر می‌خواهید از طریق سریع‌ترین و آسان‌ترین راه ممکن، شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم انتخاب شغل از طریق بانی‌کار را امتحان کنید. با بانی‌کار، استخدام خود را تضمین کنید. شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام و تلگرام با ما همراه باشید تا از موقعیت‌های شغلی جدید مطلع شوید.

آیدی اینستاگرام بانی‌کار:

@banikar_com

آیدی تلگرام بانی‌کار:

@banikarcom

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کاریابی و استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

به گزارش ایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به «رُخ» ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی «شرم» ساخته «میوئل سالگادو» رسید.

«آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و سریال «پوست شیر» برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای نیز به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی پرداخت و فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی به نمایش گذاشته شد.

جشنواره مسکو امسال طی هشت روز برگزاری میزبان نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور بود. این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از ونیز تبدیل می‌کند. جشنواره مسکو در ابتدا به صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۵ رویدادی سالانه شد، اگرچه در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست