Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@11:13:26 GMT

سارق مسافرکش‌نما به تور پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۷۱۸۶

سارق مسافرکش‌نما به تور پلیس افتاد

سرهنگ محمد نادربیگی از دستگیری شخصی که تحت پوشش مسافرکش اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می‌باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمین سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودند آغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمین سابقه دار شد.

سرهنگ نادربیگی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس آگاهی مبارزه با اراذل سرقت دزدی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به کیونت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه حیدرآباد شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 6091353

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند