Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح حسینی در نشست و هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار کرد: طبق مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به باروق باید تمامی ادارات تا آخر شهریور امسال در این شهرستان استقرار یابند.

او با اشاره به احداث مجتمع اداری در باروق برای استقرار اداره‌ها گفت: با توجه به نیاز فوری، نمی‌توانیم منتظر تحقق بودجه برای احداث مجتمع اداری باشیم و تمام تلاش ما این است که پس از دریافت چارت سازمانی، ادارات به مرور در مکانی مناسب مستقر شده و شروع به انجام وظایف کنند که پس از احداث مجتمع اداری به آنجا نقل مکان خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار باروق در رابطه با سفر مسوولان استانی و کشوری به این شهرستان تازه تاسیس گفت: قبل از سفر مسوولان به شهرستان، در قالب کارگروه‌هایی مشکلات را بررسی کرده و ثبت می‌کنیم و بنابراین مردم باروق اطمینان داشته باشند که مطالباتشان به صورت مکتوب و با امضا نماینده و مدیران‌کل مربوطه و فرماندار به مسوولان بالادستی تقدیم می‌شود.

حسینی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم جهت تحقق وعده‌ها نیز به عمل می‌آید، می گوید: به جهت اینکه باروق به تازگی شهرستان شده و بسیاری از زیرساخت‌ها از جمله شورای اداری هنوز فراهم نیست باید صبورانه و با برنامه ریزی مدون به رفع نقایص و مشکلات بپردازیم.  

او گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان وظایف مهمی دارند و یکی از مهمترین انتظارات ما از رسانه‌های شهرستان امید آفرینی است چرا که "امید" موتور حرکت جامعه محسوب می‌شود.

فرماندار باروق گفت: در همین راستا از رسانه‌ها انتظار داریم که آثار و ثمراتی را که بر پایه ارتقا به شهرستان، در باروق به بار خواهد نشست برای مردم تبیین کنند و چنانکه نمونه آن را در افزایش چند برابری بودجه سالانه که به تازگی تخصیص یافته می‌توان ذکر کرد.

حسینی می گوید: با وجود تمامی کاستی‌ها، آینده خوب و روشنی برای باروق قابل تصور است و این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های مختلف از جمله معادن بسیار، دشت‌های حاصل خیز و ظرفیت‌های گردشگری مختلف می‌تواند گام‌های جدی در توسعه این شهرستان بردارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار باروق خدمات رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند