Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:45:04 GMT

برگزاری کارگاه تخصصی رسانه در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۷۶۱۹

برگزاری کارگاه تخصصی رسانه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره برگزاری کلاس تخصصی رسانه با حضور استاد محمود مختاریان در سوادکوه، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور افزایش کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای مازندران در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.

 مسؤول بسیج رسانه مازندران افزود: برای برگزاری کلاس تخصصی رسانه‌ای از محمود مختاریان استاد دانشگاه علامه و مدرس روزنامه‌نگاری در مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و داور ملی جشنواره‌های مطبوعات استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به محتوای کارگاه دوروزه رسانه در سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی تاریخچه رسانه، ابعاد اثرگذاری رسانه با ذکر مصادیق در رسانه‌های جهان، ویژگی‌های عکس در رسانه، بررسی تیترها، سواد رسانه‌ای و شاخص‌های خبرنگاران برجسته بخشی از محتوای آموزشی کلاس تخصصی است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به میزبانی بسیج رسانه شهرستان سوادکوه و با حضور ۱۶ نفر برگزار می‌شود.

حق‌شناس به پیگیری اخذ مجوز و گواهینامه حضور در کلاس از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و از همکاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حکمی عاطفه خادمی را به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود؛خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به‌عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.


وی عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 749609

دیگر خبرها

  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی