Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:24:02 GMT

رئیس جمهور وارد اراک شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۸۰۶۲

رئیس جمهور وارد اراک شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل برای انجام سفر استانی خود از طریق فرودگاه اراک وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال مسوولین این استان قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از استقبال مسوولین در فرودگاه به شهرستان خمین می‌رود و ضمن بازدید از بیت قدیمی امام راحل با مردم این شهرستان دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نشست با نخبگان، دیدار با مردم، شرکت در شورای اداری و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر  ریاست جمهور به استان مرکزی است.

گفتنی است، چند تن از وزرا هم به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر استانی هیات دولت سفر به مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف