Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:43:43 GMT

نوسانات قیمت بازار، چالش بزرگ صنایع سیمان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۸۸۸۴

نوسانات قیمت بازار، چالش بزرگ صنایع سیمان

ایسنا/مرکزی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چالش های کارخانجات سیمان در حوزه نوسانات قیمت بازار گفت: باید با برنامه ریزی نوسانات بازار، قیمت ها را تنظیم کرد تا کارخانجات برنامه ریزی سالانه برای تولید داشته باشند.

محمد زاهدی وفا روز جمعه۳۱ تیرماه در جریان سفر هیئت دولت به استان مرکزی در بازدید از شرکت ره‌اورد تامین دارو ساوه اظهار کرد: ابتدا بازدید از کارخانه سیمان زرند ساوه صورت گرفت، کارخانه سیمان جزو کارخانه هایی با فناوری خوب است که تقریبا نزدیک به ظرفیت اسمی خود، سیمان خاکستری و سیمان سفید را تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح هایی در دست اقدام است تا بتوان به ظرفیت اسمی به طور کامل دست پیدا کرد و بتوان لوح های جدیدی از سیمان را تولید کرد، همچنین با توجه به دسترسی کارخانه به معادن خوب بتوان هزینه های تمام شده کارخانه را کاهش داد و بازار صادراتی متنوعی را برای سیمان داشت.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه نوسانات قیمت بازار یکی از مشکلات کارخانه سیمان است، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی نوسانات بازار، بتوان قیمت را تنظیم کرد تا کارخانجات برنامه ریزی سالانه برای تولید داشته باشند.

زاهدی وفا در رابطه با بازدید از یک واحد تولیدکننده دارو در ساوه به عنوان یکی از کارخانجات دانش بنیان بیان کرد: انتظار می رود در این سال تولید دانش بنیان، بتوان محصولات جدیدی را به بازار معرفی و تولید مونومر که جزو محصولات اولیه دارویی و یک داروی استراتژیک برای کشور محسوب می شود را افزایش داد و از نظر ماده اولیه نیز به خودکفایی برسیم و واردات ماده اولیه را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: استان مرکزی یکی از استان های صنعتی کشور بوده بنابراین یک شبکه خوبی از کارخانجات در این استان وجود دارند، برخی صنایع استان استراتژیک بوده و حلقه ها و شبکه های صنعت را تکمیل می کند و همیشه مورد توجه بخش صنعت کشور نیز بوده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت های گاز لوله و دوده صنعتی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزیر کار زرنديه دانش بنیان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند