Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابا وانگا، ملقب به نوستراداموس بالکان، ادعا کرد که شهر‌های بزرگ به دلیل خشکسالی دچار کمبود آب خواهند شد و در حقیقت این امر منجر به عواقب سیاسی می‌شود.

در حال حاضر، پرتغال و ایتالیا به مردم خود گفته‌اند که مصرف آب خود را محدود کنند و انتظار می‌رود که این مردم دومین خشکسالی بد خود را از دهه ۱۹۵۰ تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشگو همچنین ادعا کرد که زمین لرزه‌ها و سونامی‌های بیشتری رخ خواهد داد که سیل شدیدی را در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا به راه می‌اندازد. بارندگی شدید و جاری شدن سیل در بیشتر سال در سواحل شرقی استرالیا ویرانی ایجاد کرده است. پیش‌بینی‌های دیگر او برای امسال شامل قحطی در هند به دلیل دما است که باعث ازدحام ملخ‌ها می‌شود، بیماری همه‌گیر دیگری که در سیبری کشف شد، ورود بیگانگان از طریق سیارک و تسخیر واقعیت مجازی است.

بابا وانگا، با نام ونگلیا پاندوا دیمیتروا، تا ۱۲ سالگی زندگی منظمی داشت، زمانی که او بینایی خود را از دست داد، ادعا کرد که هدیه نادری از طرف خدا به او داده شده است که به بابا وانگا اجازه می‌دهد آینده را ببیند.

او در آگوست ۱۹۹۶ بر اثر سرطان سینه درگذشت، اما شاگردانش ادعا می‌کنند که پیشگویی‌های او تا سال‌ها پس از درگذشت او ادامه داشت. طبق گزارش ها، در پیشگویی‌ای بابا وانگا در سال ۱۹۸۹ گفت: «وحشت، وحشت! برادران آمریکایی پس از حمله پرندگان فولادی سقوط خواهند کرد. گرگ‌ها در بوته‌ای زوزه می‌کشند و خون بی گناه فوران خواهد کرد.»

بسیاری بر این باورند که این پیشگویی در ارتباط با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر بوده است، در حالی که برخی این پیش‌بینی را به از بین رفتن موجودیت اروپا در سال ۲۰۱۷ و به برگزیت مرتبط می‌کنند. [پیشگویی بابا وانگا در مورد کم آبی در سال ۲۰۲۲ به حقیقت پیوست]پیش بینی دقیق دیگر او این بود که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده سیاهپوست خواهد بود و باراک اوباما رئیس جمهور شد. با این حال، پیشگویی بابا وانگا گفته بود که او آخرین رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا خواهد بود. همچنین ادعا شده است که او فاجعه چرنوبیل و مرگ پرنسس دایانا را نیز پیش بینی کرده بود.

منبع: روزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جالبترین ها بابا وانگا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دنیز شمیهال» (Denis Shmygal) نخست‌ وزیر اوکراین در سخنانی ادعا کرد که استرالیا در حال آماده سازی بسته کمکی ۱۰۰ میلیون دلاری برای اوکراین است.

بر اساس ادعای نخست‌ وزیر اوکراین، قرار است این پول برای خرید محموله بزرگی از هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، استرالیا همچنین مهمات هوا به زمین را به اوکراین منتقل خواهد کرد.

این در حالیست که وی پیشتر نیز ادعا کرده بود که استرالیا پهپادهایی به ارزش ۳۲.۵ میلیون دلار و مجموعه بزرگی از سامانه های موشکی ضدهوایی را به کی یف ارائه خواهد کرد.

این در حالیست که استرالیا در خصوص اعای مطرح این مقام اوکراینی تا کنون بیانیه ای صادر نکرده است.

کد خبر 6091317

دیگر خبرها

  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • حواله علی پی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم