Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران، اظهار داشت: از دولت سیزدهم مطالبه می کنیم که از نیروهای مردمی و انقلابی بیشتر استفاده کند چرا که راه نجات اقتصاد کشور، تفکر و اقدام جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به روز مباهله، اظهار داشت: بزرگترین فضیلت امیرالمؤمنین در روز مباهله محقق شد چرا که به عنوان «نفس پیامبر» معرفی شد، یعنی همه فضائل پیامبر (غیر از نبوت) در علی علیه السلام وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان فیروز کوه ادامه داد:باید اعتراف کنیم که در حق عید مباهله کوتاهی کرده ایم، هیات مذهبی ما باید این روز را جشن بگیرند، کاروان شادی راه بیاندازند و به دنیا اعلام کنند حسینی که برایش عزاداری می کنند،‌ فرزند پیامبر و چنین جایگاه و فضیلتی دارد.

حیدری گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا، اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده که رؤسای جمهور روسیه و ترکیه به محضر رهبر حکیم انقلاب می رسند و ایشان با بیان حکیمانه خویش، نقشه راه نظم جدید منطقه ای را ترسیم می کنند و این نتیجه تفکر انقلابی است.

وی افزود: اجلاس سه جانبه تهران با حضور رؤسای جمهور روسیه،‌ترکیه و ایران، ما را یاد کنفرانس تهران در آذر سال ۱۳۲۲ می اندزد وقتی که  روزولت رئیس جمهور آمریکا، چرچیل نخست وزیر بریتانیا و استالین رهبر شوروی بدون اجازه و حتی خبر شاه مملکت به تهران آمدند و حتی شاه را راه ندادند و تحقیرش کردند.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه افزود: رهبر حکیم انقلاب، در این جلسات نسبت به حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، و مسدود سازی مرز ایران و ارمنستان هشدار جدی دادند و بر اخراج آمریکا از شرق فرات و کنارگذاشتن تدریجی دلار از مبادلات اقتصادی دنیا تأکید کردند.

حیدری ادامه داد:  در حوزه نظامی و امنیتی، جهادی و انقلابی عمل کردیم و نتیجه آن قدرت بازدارندگی است در جدیدترین اخبار، توسط نیروی دریایی ارتش، از انواع پهبادهای پیشرفته رونمایی شد، برای نخستین بار پهبادهای رزمی از زیردریایی تمام ایرانی فاتح و زیردریایی طارق به پرواز درآمدند و صدها کیلومتر تسلط دریایی ما افزایش پیدا کرد که نشان از «اشراف هوایی» ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: اگر امروز کشور در زمینه اقتصادی مشکل دارد و مردم در رنج هستند به دلیل دوری از روحیه انقلابی است و باید تفکر لیبرالی در این کشور به خاک سپرده شود.

وی بیان کرد: یکی از مؤلفه های امنیت جامعه،‌نیروی انتظامی است،نظام سلطه تلاش می کند با هزینه هنگفت،‌نیروی انتظامی خود را مقتدر جلوه دهد و در مقابل، با فضاسازی رسانه ای،‌نیروی انتظامی کشورهای دیگر را تخریب کند و مردم را در مقابل نیروی انتظامی قرار دهد لذا باید هوشیار باشیم.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: خطا و اشتباه یک مأمور را نباید به حساب کلیت نیروی انتظامی گذاشت،مجموعه نیروی انتظامی ثابت کرده که انتقادپذیر است و با اشکالات داخلی برخورد می کند، حمایت از نیروی انتظامی، حمایت از قانون و ضامن گسترش امنیت است چرا که نیروی انتظامی،‌مجری قانون و ضامن امنیت کشور است و اگر امنیت و آرامش کشور و جامعه را می خواهیم، باید از سبزپوشان امنیت و آرامش کشورحمایت کنیم.

حیدری تاکید کرد: وجود سگهای بی صاحب در سطح شهر، موجب آزار و اذیت مردم است، امنیت بانوان و فرزندان ما، به خطر افتاده است ،مردم نیاز به امنیت و آرامش دارند و درخواست و انتظار داریم که مسئولان تا  اتفاق بدی نیافتاده، این مسئله را به جد تدبیر کنند.

شهرستان فیروز کوه با جمعت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری ستاد اقامه نماز کشور وضعیت معیشت فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ستاد اقامه نماز کشور وضعیت معیشت مقام معظم رهبری ستاد اقامه نماز کشور وضعیت معیشت فیروزکوه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد