Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع با بیان اینکه در جریان هشت سال دفاع مقدس همه مردم کرمانشاه به خصوص جوانان این استان در کنار سایر رزمندگان ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب در خط مقدم جبهه ها می جنگیدند، افزود: جنگ تحمیلی از کرمانشاه آغاز و از همین استان هم پایان یافت و این جوانان و رزمندگان مومن و انقلابی درست عبرتی به دشمنان این ملت و انقلاب دادند که فراموش شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ اشاره کرد و گفت: منافقان با پشتیبانی و حمایت رژیم بعث عراق در روزهای پایانی جنگ به دنبال ضربه زدن به کشورمان بودند و در عملیاتی موسوم به فروغ جاویدان وارد خاک ایران اسلامی شدند اما با دفاع جانانه مردم کرمانشاه روبرو شدند و برای همیشه تاریخ از بین رفتند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد ضربه بسیار سنگینی به منافقان زدند و آن ضربه باعث شد که امروز آثاری از آنها باقی نماند.

آیت الله علما در بخش دیگری از خطبه های خود به دیدار روسای جمهور روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در تهران نیز اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی یکی از قدرتهای بزرگ دنیا است و در معادلات جهانی و منطقه ای نقش مهمی دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه همچنین به هفته بهزیستی نیز اشاره کرد و با قدردانی از اقدامات و فعالیت های این سازمان در استان کرمانشاه، خواستار همکاری همه دستگاه ها و نهادها و خیرین با بهزیستی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف شد.

آیت الله علما به مشکلات اقتصادی این روزهای جامعه نیز اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی به تنهایی امکان خدمات رسانی به افراد زیرپوشش در استان ندارد و از این رو باید خیرین و دیگر ارگان ها نیز به این اداره کل کمک کنند.

وی همچنین از مردم نیز خواست در این روزهای سخت اقتصادی به فکر نیازمندان و مستمندان باشند و از آنها دستگیری کنند تا خداوند متعال نیز به همه ما کمک کند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین مردم را به صبر، تحمل و بردباری دعوت کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم مردم را به صبر و تقوا توصیه کرده و ما باید پیرو این کلام الهی باشیم تا خداوند نیز به ما کمک کند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه عملیات مرصاد مصطفی علماء کرمانشاه پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه عملیات مرصاد مصطفی علماء امام جمعه کرمانشاه عملیات مرصاد مصطفی علماء کرمانشاه جمعه کرمانشاه ایران اسلامی عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است