Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به شهرستان تفرش که در راستای سفر هیئت دولت به استان مرکزی به شهرستان تفرش سفر کرده در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش گفت: امسال به جز بودجه سالیانه در کل کشور، ۲۵ هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش برای آموزش و پرورش تصویب شد و ۵۰ درصد مدارس توسط خیرین در کشور ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش تفرش تامین می‌شود و برای ورودی‌های شهرستان و گازکشی قول مساعد از وزیر راه و وزیر نیرو گرفته شده است

نوری گفت: شهرستان تفرش ۷۸ اثر ثبت شده تاریخی دارد از خانه‌های خالی به عنوان بومگردی اجاره می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در دیدار‌های مردمی وزیر آموزش وپرورش هم که درخواست آسفالت ۱۲ روستا به اندازه ۱۲۶ کیلومتر که معادل ۳۰ درصد از جاده‌های تفرش را داشتند گفت: این موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

توسعه پرورش بوقلمون و مشکل آب و فاضلاب روستای محمد آباد و مساعدت به راه اندازی فاز دوم شهرک صنعتی، ایجاد اشتغال برای دو نفر از معلولین و تخلف در ساختمان سازی روستای طراران مهمترین مشکلات مطرح شده در جلسه این دیدار مردمی بود.

نوری همچنین در این سفر مدرسه مشارکتی ۶ کلاسه مرحوم موسی حاجیلو با زیر بنای ۸۶۹ متر مربع و اعتبار ۴/۵ میلیارد تومان که در سال ۹۸ کلنگ زنی شده بود و را افتتاح و از ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش تفر ش بازدید کرد.


مراسم غباروبی شهدای ترخوران و زیارت امامزاده محمد جد رهبر معظم انقلاب و دیدار با خانواده شهیدان احمد و محمد کمالی مقدم هم از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به تفرش بود.

شهید احمد کمالی مقدم در سال ۶۱ در سن ۱۹ سالگی عملیات فتح خرمشهر و شهید محمد سال ۶۲ در سن ۱۸ سالگی در منطقه جنوب به درجه رفیع شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان تفرش وزیرآموزش وپرورش وزیر آموزش و پرورش شهرستان تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست